:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از موسسه فرهنگی ، مذهبی امیدواران منتظر ( عج )

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از موسسه فرهنگی ، مذهبی امیدواران منتظر ( عج )

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 04 آبان,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از موسسه فرهنگی ، مذهبی امیدواران منتظر ( عج )

رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از موسسه فرهنگی ، مذهبی امیدواران منتظر ( عج ) بازدید بعمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : روز دوشنبه مورخه سوم آبان ماه سال جاری رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با حضور در موسسه فرهنگی ، مذهبی امیدواران منتظر ( عج ) ضمن بازدید و دیدار با اعضای این موسسه از نزدیک در جریان پیرامون عملکرد و فعالیتهای این موسسه در حوزه های مختلف قرار گرفتند و در خصوص مسائل مرتبط این حوزه به بحث و گفتگو پرداختند.

دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بازدید از موسسه فرهنگی ، مذهبی امیدواران منتظر (عج) گفت : تربیت و پرورش نسل جوان از بزرگترین ثمرات موسسات قرآنی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی می باشد .

وی  ادامه داد : این موسسه با توجه به کمبود منابع اقدامات شایسته ای در این حوزه انجام داده اند .

حجت الاسلام محمد خلیل پور نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بازدید از موسسه فرهنگی مذهبی امیدواران منتظر (عج) گفت : استحکام بخشی به مباحث فرهنگی و ترویج ایثار و شهادت و نیز فرهنگ اسلامی ایرانی در گرو حمایت از موسسات فرهنگی مذهبی بوده و این امر می بایست بر عهده تمامی مسئولین  فرهنگی باشد .

لطیفه مبین دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بازدید از موسسه فرهنگی مذهبی امیدواران منتظر (عج) با تاکید بر لزوم  تمرکز تمامی مراسم و برنامه های فرهنگی ، دینی و آموزشی در مساجد گفت : این اقدام کمک شایانی بر حضور شهروندان در مساجد به عنوان سنگرهای فرهنگی در جامعه می نماید .

سید هادی ذاکر عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه  در بازدید از موسسه فرهنگی مذهبی امیدواران منتظر (عج) گفت یکی از اولویتهای موسسات فرهنگی و مذهبی در چهار چوب شناسایی و شناساندن مباحث فرهنگی با الگو برداری از فرمایشات مقام معظم رهبری می بایستی در راس برنامه ها باشد .

تعداد نمایش ها (163)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان