:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری

بازدید رئیس و اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 23 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری
رئیس و اعضای کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری ارومیه بازدید و به مسائل و مشکلات پروژه های سرمایه گذاری رسیدگی نمودند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید مهندس محمدخالد حاتمی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه های کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی و رفع موانع و اتمام آنان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت رزت در حال اجرا می باشد و پروژه مشارکتی اوریاد نیز از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است ،اما در این میان پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی تکبیر با توجه به وجود مشکلات از سوی پیمانکار دچار رکود بوده و امید می رود این پروژه نیز همچون پروژه های دیگر با رفع موانع موجود شروع به فعالیت نماید.
مهندس محمد خالد حاتمی در ادامه افزود:کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه مقرر نمود سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات و تعیین و تکلیف پروژه سرمایه گذاری تکبیر اقدامات لازم را انجام دهد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت:توجه به تجربیات و سوابق اجرایی شرکت های سرمایه گذاری باید از سوی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتی شهرداری ارومیه جزو اولویت های کاری آن باشد.
مهندس امیر ابراهیمی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه نیز در ادامه با اشاره به پروژه سرمایه گذاری تکبیر گفت:پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی تکبیر یکی از پروژه هایی است که متاسفانه دچار مشکل شده است و امید می رود با همیاری و کمک شورای اسلامی شهر این مشکلات رفع شود.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: فراخوان سرمایه گذار برای پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری تکبیر انجام گرفته است و امید است با برنامه ریزی های منظم شاهد پیشرفت این پروژه باشیم.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنانش افزود:سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری ارومیه در راستای توسعه صنعت سرمایه گذاری و گردشگری و نیز توریستی شهر ارومیه و همچنین در جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش خواهد نمود.
مهندس غلامرضا عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه نیز در این جلسه گفت:پروژه سرمایه گذاری تکبیر در سال 1392 بین شهرداری ارومیه و سرمایه گذار قبلی منعقد گردید اما متاسفانه با توجه به کم کاری پیمانکار دچار مشکلات متعددی گردید و به تعهدات خود پایبند نشد و پروژه را دچار مشکل نمود.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:امروز بر همه ما یک وظیفه است تا نسبت به رفع موانع و مشکلات این پروژه با تمام توان تلاش کنیم و با توجه به شیوه نامه مصوب سرمایه گذاری پیش برویم.
مهندس حسین بخشایشی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در ادامه جلسه گفت:شیوه نامه سرمایه گذاری پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی تکبیر چندین بار در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است که متاسفانه با توجه به اجرایی نکردن آن دچار مشکل شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه های نیمه تمام شهری انجام می دهد و امید میرود به زودی با خروج از رکود اقتصادی شاهد بهره برداری پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری باشیم.
مهندس حسین بخشایشی همچنین در ادامه افزود:امروز سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار یک موضوع مهم و اساسی در جهت توسعه شهرها محسوب می شود و اگر نتوانیم در این راستا حرکت کنیم دچار مشکل خواهیم شد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین افزود:مدیریت شهری با همدلی و همفکری در جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و نیز توسعه صنعت گردشگری تلاش می کند و امید است با رفع تمامی موانع و مشکلات شاهد شهری زیباتر و در شأن شهروندان ارومیه ای باشیم.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :

* مقرر گردید : جلسه آتی کمیسیون روز یکشنبه 5 آذر ماه با دعوت از آقای عدل دوست قائم مقام محترم شهرداری ارومیه و سرمایه گذار پروژه اوریاد مال با موضوع بررسی آخرین وضعیت کمی و کیفی پروژه سرمایه گذاری اوریاد و احصاء سهم شهرداری در این پروژه و همچنین تعیین زمان دقیق بهره برداری از این مجتمع برگزار گردد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه حداکثر تا یک ماه (19 آذرماه سالجاری) ضمن مشخص نمودن شفاف موضوع فسخ کامل یا ادامه همکاری شهرداری با سرمایه گذاران پروژه تکبیر مراتب را باستناد مفاد و اقدامات قانونی انجام شده ، جهت تصمیم گیری نهایی به کمیسیون ارجاع نماید
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه موظف می گردد اقدام لازم را جهت حضور تمام وقت ناظرین فنی شهرداری در پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی بالای 100 میلیارد ریال انجام و گزارشات لازم فنی از روند پیشرفت کار را به صورت هفتگی و ماهانه جهت استحضار اعضای محترم شورا به کمیسیون سرمایه گذاری ارجاع نماید .

تعداد نمایش ها (235)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان