:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

بازدید رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 21 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه
رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگری شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت نظارت بر روند اجرایی مصوبات شورا در حوزه فرهنگی و اجتماعی از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید ،عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر از حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت:امروز بحث فرهنگ یک بحث ملی و جهانی است و کشور جمهوری اسلامی ایران با توجه به تمدن عظیم خود در مقوله فرهنگ بسیار بزرگ و قابل احترام است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:دشمنان انقلاب اسلامی با توجه به برنامه ریزی های انجام داده قصد در تخریب و از بین بردن فرهنگ ملی ایران اسلامی را دارند و این نهادهای فرهنگی هستند که با ایجاد زیرساخت های موثر در بعد فرهنگ و فرهنگ سازی در مقابل افکار پلید آنان ایستادگی کرده اند.
عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش با تقدیر از تلاشها و زحمات سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت:سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه یکی از نهادهای مهم و موثر در بعد فرهنگ و تکریم فرهنگ عمومی است که با اجرای برنامه های متفاوت فرهنگی و نشاط سازی جامعه نقش موثری داشته است .
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به رسالت خود و سیاست های کلی با تمام توان در راستای نظارت و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه و رفع مسائل و مشکلات سازمان های شهرداری ارومیه تلاش می کند و امید می رود با اجرای مصوبات بتوانیم در جهت رسیدن به اهداف آرمانی مفید واقع شویم.
گفتنی است که رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه از سالن آمفی تئاتر تازه احداث شده شهرداری ارومیه بازدید بعمل آوردند.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه دستورالعملی واحد و نظام مند را در جهت مدیریت و هدفمند نمودن هرنوع مساعدت و کمک مالی و غیر مالی شهرداری ارومیه به تمامی بخشهای دولتی ، خصوصی ، مردم نهاد و ... را در قالب لایحه ای جامع جهت بررسی و تصمیم گیری به شورای اسلامی شهر ارجاع نماید .

تعداد نمایش ها (229)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان