:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید ریاست شورای اسلامی شهر ، رئیس و اعضاء کمیسیون سرمایه گذاری از پروژه ویلا سازی در شهرک فرشته

بازدید ریاست شورای اسلامی شهر ، رئیس و اعضاء کمیسیون سرمایه گذاری از پروژه ویلا سازی در شهرک فرشته

نویسنده: پشتیبانی/دوشنبه, 18 اسفند,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

این پروژه که با مشارکت گروه ساختمانی پاداش و شهرداری ارومیه برابر مصوب شورای اسلامی شهر ارومیه و تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینی به مساحت 5 هزار  متر مربع و تعداد 25 واحد می باشد که برابر تفاهم نامه موجود مقرر گردیده که تعداد 8 واحد سهم شهرداری در ابتدا ساخته و پس از تحویل ، شهرداری نسبت به آزاد سازی سند واحد های دیگر این پروژه جهت پیش فروش یا واگذاری توسط شرکت اقدام نماید .

شهرک بزرگ فرشته ارومیه با مشارکت شهرداری ارومیه در منطقه رودکی ، انتهای خیابان آبشناسان ارومیه اجرا می شود.

برای ساخت این شهرک که در 3 فاز مسکونی تک واحدی ، آپارتمانهای محدود و مجتمع آپارتمانی اجرا می شود مبلغ یک هزار و 500 تا 2 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد .

شهرک بزرگ فرشته نمونه ای کامل از شهرکهای مدرن امروزی است که در طراحی آن تمام شاخص های مورد نیاز از جمله زیبایی ، امنیت ، دسترسی راحت به امکانات ، طبیعت و فضای سبز ، مراکز آموزشی بهداشتی ، حمل و نقل ، مراکز خرید و اداری در نظر گرفته شده است اهمیت سبک زندگی در آپارتمان ، مساحت فضاهای ایده آل  مورد نیاز ، نسبت مشاعات ساختمان به کل واحد مسکونی و کیفیت اجرای ساختمان از ویژه گیهای مورد استفاده طراحان این شهرک ویلایی می باشد .

لازم به ذکر است افزایش میزان همکاری شهرداری ارومیه با شرکت ساختمانی پاداش در صورت رضایت از عملکرد این شرکت در پروژه ویلا سازی در قالب تفاهم نامه منعقده قابل اجرا می باشد .




تعداد نمایش ها (983)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان