:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
با حضور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، قائم مقام شهردارارومیه وبا استقبال شهروندان؛

با حضور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، قائم مقام شهردارارومیه وبا استقبال شهروندان؛

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 04 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

با حضور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، قائم مقام شهردارارومیه وبا استقبال شهروندان؛

دومین قسمت از برنامه موج جوونی از ارومیه روی آنتن رفت

دومین قسمت از برنامه موج جوونی به صورت زنده با حضور رییس کمیسیون شورای اسلامی ارومیه ، قائم مقام شهردار ، با استقبال شهروندان و به همت روابط عمومی شهرداری روی آنتن رفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، دومین قسمت از برنامه موج جوونی  به صورت زنده با حضور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرارومیه ، قائم مقام شهردار و با استقبال شهروندان به همت روابط عمومی شهرداری روی آنتن رفت.

مهندس عدل دوست، قائم مقام شهردار ارومیه در ابتدای این برنامه مقدمه ای  درباره پیشینه شهر ارومیه گفت و پس آز آن به معرفی مشاهیر، اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری و توریستی  این شهر پرداخت.

علیزاده امامزاده ؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر  مهمان دوم این برنامه بود، وی در سخنانی با اشاره به وظایف و اقدامات  مختلف شورای شهر و شهرداری  تاکید کرد: وظیفه شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد زمینه و حمایت از ورزش محلات است؛ ولی شورا و شهرداری به عشق مردم ارومیه و استعداد های آن به این ورزش در سطح حرفه ای ورود کرده است.

این مقام مسئول یکی از اقدامات اساسی شورا و شهرداری را احیای نام های قدیمی و اصیل ارومیه بیان کرد و افزود: برگزاری سالانه  جشنواره انگور یکی از اقدامات فاخر شهرداری ارومیه در راستای معرفی زیبا شهر ارومیه است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در پایان تصریح کرد: ما باید ارومیه را به جایگاه اصلی آن برسانیم و اولین گام در این زمینه خودباوری مردم ارومیه و مسئولان آن است که در این زمینه تلاشهای موثر و چشم گیری در شهرداری انجام شده است.

تعداد نمایش ها (116)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان