:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری)

بررسی اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری)

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 08 آبان,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و مطرح شد :

بررسی اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری)

 

یکصدو سی و مین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و محوریت بررسی و تصویب اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری)  برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون و سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری و افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ مقام شامخ شهدا و ایثارگران در جامعه تاکید کرد  .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را پیگیری ادامه روند بررسی اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری) اعلام نمود و ادامه داد تصویب این اساسنامه گامی مهم در جهت اجرای سیاستهای گردشگری مجموعه مدیریت شهر خواهد بود .

ذاکر ضمن تشریح سیاستهای مجموعه مدیریت شهری در خصوص اجرای انواع پروژه های مختلف مشارکتی این اقدامات را زمینه ساز اشتغال زایی برای جوانان شهرمان دانست و تاکید کرد : شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه باید با نیازسنجی دقیق و متناسب از تمامی ظرفیتهای سرمایه گذاران داخلی و خارجی با اولویت سرمایه گذاران بومی در جهت محرومیت زدایی از چهره شهر عمل نماید .

مهندس محمد خالد حاتمی نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اذعان به نبود شاخصه های توسعه در استان آدربایجان غربی اظهار داشت : مطمئنا بخش مهمی از این عقب افتادگی مرهون کم کاریهای مسئولین بوده است و تا زمانی که خود مردم و مسئولین استان نخواهند هیچ فردی در جهت توسعه این استان گامی برنخواهد داشت .

حسین پناهی عضو کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح دستاوردهای ماموریت اخیر و پیشرفتهای شگرف کشور روسیه و همچنین بومی سازی تکنولوژی زیر سازی مدرن معابر این کشور که بدون نیاز به هیچ مواد افزودنی می تواند نقش مهمی در افزایش طول عمر آسفالت معابر و مناسب سازی معابر صعب العبور داشته باشد خواستار بهره مندی از تمامی ظرفیتهای بخش های خصوصی و دولتی تمامی کشورها و توجه ویژه به امر سرمایه گذاری در تمامی زمینه ها و برابر نیاز جامعه شد .

حسین بخشایشی دیگر عضو این کمیسیون نیز ضمن مثبت ارزیابی نمودن ماموریت اخیر در کشور روسیه گفت : این کشور به تجربیات ارزشمندی در حوزه خدمات شهری ، استفاده از ظرفیتهای مذهبی و طبیعی ، توسعه حمل و نقل عمومی ، استفاده از انرژی های پاک و سایر موارد دارد که در زمینه های فوق و علی الخصوص در حوزه مدیریت شهری می تواند الگوی مناسب پیشرفت قرار گیرد .

وی با اشاره به تمایل مسئولین کشور روسیه جهت تبادل تجارب و دستاوردهای مختلف علی الخصوص در بخش مدیریت شهری خواستار ایجاد بسترهای لازم جهت حضور سرمایه گذاران خارجی در استان و شهر ارومیه شد .

در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری) مورد بحث کارشناسی قرار گرفت که پس از اجماع نظر اعضاء این اساسنامه جهت تصویب نهایی به صحن شورا ارجاع گردید .

تعداد نمایش ها (214)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان