:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی راهکارهای برون سپاری ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری به شهروندان

بررسی راهکارهای برون سپاری ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری به شهروندان

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 16 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید :

بررسی راهکارهای برون سپاری ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری به شهروندان

 

چهل و هفتمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با بررسی راهکارهای برون سپاری ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری به شهروندان برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور با حضور اعضای کمیسیون ، نماینده دفاتر پیشخوان دولتی شهر ارومیه ، تیز کار معون اداری و مالی شهرداری ارومیه ، دوستی معاون برنامه ریزی شهرداری ، اسدپور مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری ، مسئول اداره درآمدهای عمومی شهرداری ، نماینده معاونت معماری و شهرسازی ، نماینده سازمان پسماند شهرداری و جعفری مسئول امور شوراها در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول ابراز امیدواری کرد این ایام منشاء خیر و برکت برای تمامی هموطنان باشد .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی راهکارهای برون سپاری ارائه خدمات به شهروندان با تعامل بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری و بخش خصوصی (دفاتر پیشخوان دولت) اعلام نمود .

حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در خصوص ارتقاء آمارهای کمیّ نرم افزار رصد آنلاین مصوبات شورای اسلامی شهر از تمامی عوامل دخیل در اجراء و پیگیری این مصوبات تقدیر و قدردانی نمود و از تجلیل اعضای کمیسیون در هفته آتی از دوتن از مدیران فعال شهرداری در این حوزه خبرداد .

این مقام مسئول در ادامه بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان درراستای کاهش زمان و صرفه انرژی تاکید کرد و این اقدامات را زمینه یاز تبدیل ارومیه به شهری هوشمند برابر برنامه ریزی و طرح های ارائه شده دانست .


حسین پناهی عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قدردانی از تمامی مسئولین دخیل در روند رو به رشد اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه بر لزوم ورود کمیسیون نظارت بر نحوه اجرای کیفی مصوبات در واحدهای مختلف و نظارت میدانی از چگونگی اجرای مصوبات اقدام شده تاکید کرد .

پناهی با اشاره به اقدامات گذشته کمیسیون نظارت در خصوص اقدام جدی در ساماندهی دست فروشان و رفع معضل سد معبر و اقدامات عمرانی در خصوص هدایت آبهای سطحی خواستار نظارت مداوم و مستمر بر اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از کم رنگ شدن تصمیمات و مصوبات مورد اقدام طی گذشت زمان گردید .

وی در ادامه تاکید کرد : حفظ و تقویت نرم افزار و بروزرسانی آن یکی از ضرورتهای موجود کمیسیون نظارت باید باشد چراکه از نظر کمی روند اجرای مصوبات بصورت آنلاین قابل کنترل و نظارت شورا و شهرداری و مناطق و سازمانهاست .

این مقام مسئول با تاکید بر تعامل بیش از پیش و پشتیبانی معاونتهای برنامه ریزی و معماری و شهرسازی شهرداری ، درآمدهای عمومی از نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت در جهت برون سپاری مناسب ارائه خدمات به شهروندان این اقدامات و هم افزائی ها را زمینه ساز حفظ حقوق شهروندی ، صیانت از بیت المال با جلوگیر از هرگونه دخل و تصرف و اقدام سلیقه ای با شفاف سازی لازم و نهایتا توسعه متوازن شهر در بخشهای مختلف برشمرد و خواستار تقویت و حمایت از این بخش گردید .


مهندس عادل فتاحی با عرض خیر مقدم حضور مهمان جلسه و تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در جهت سیستم بررسی مصوبات شورا به صورت آنلاین تعداد مصوبات ارجاع و اقدام شده ، در دست اقدام و رویت شده اظهار داشت : امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد کنترل لحظه ای مصوبات شورا و گردش کار  مصوبات باشیم و این مصوبات حتما بر حسب تقدم و تاخیر و زمان مصوبه مد نظر قرار گیرد تا حقی از شهروندان ضایع نشود.

عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح موضوع ارجاع خدمات به دفاتر پیشخوان طی چند دوره گذشته شورا خاطر نشان کرد : این موضوع با اولویت نگریسته و در برنامه کاری شورا بوده است تا علی رغم وصول عوارض خودرو و نوسازی و فنی ، در آینده نزدیک با برون سپاری صدور پروانه های ساختمانی نیز توسط بخش پیشخوان دولت انجام پذیرد .

مهندس فتاحی هدف از این اقدامات را در مجموعه مدیریت شهری کاهش سفرهای روزانه شهروندان و اتلاف وقت و هزینه ایاب و ذهاب و ایجاد مزاحمت های ترافیکی و آلودگی صوتی و محیط زیستی برشمرد و ادامه داد: با توجه به انتخاب ارومیه به عنوان پنج شهر پایلوت هوشمند کشور انتظار داریم که بزودی بتوانیم شاهد پیشرفت شایان برون سپاری همه خدمات مدیریت شهری به صورت الکترونیکی و هوشمند باشیم .

در ادامه جلسه اعضای حاضر ضمن بررسی موضوعات مطروحه در کمیسیون به بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید تمامی اعضای حاضر جهت بررسی بیشتر موضوع در جلسه آتی کمیسیون نیز حاضر شوند .

در خاتمه مقرر گردید اعضای کمیسیون روز پنج شنبه هفته جاری ضمن حضور در سازمان آمار و فن آوری اطلاعات از نزدیک در جریان روند فعالیت مجموعه آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری و روند تنظیم نرم افزارهای مختلف و تخصصی قرار گیرند و همچنین مقرر گردید شهرداری نظرات و پیشنهادات خود را به همراه لیست کامل پروژه های نیمه تمام و اجرانشده را جهت تصمیم گیری نهایی به کمیسیون ارجاع نمایند .

 

در ادامه جلسه هریک از حاضرین به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند .

تعداد نمایش ها (129)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان