:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شهر هوشمند با استفاده از توان بخش خصوصی

بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شهر هوشمند با استفاده از توان بخش خصوصی

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 20 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت ، و گردشگری مطرح شد :

بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شهر هوشمند با استفاده از توان بخش خصوصی

 

یکصدو سی و پنجمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شهر هوشمند با استفاده از توان بخش خصوصی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون ، افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری و مدیر عامل و مسئولین شرکت رهپویان اندیشه طراحی دنا در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته وحدت ، نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) را گرامیداشت و دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شهر هوشمند با استفاده از توان بخش خصوصی اعلام نمود .

سیّدهادی ذاکر با قدردانی از زحمات و توانمندی های شرکت تجاری دنا و حضور مدیرعامل و مدیران شرکت جهت اعلام آمادگی و سرمایه گذاری در ارومیه ابراز امیدواری کرد : روند مراحل مربوط به استقرار سیستم الکترونیک خدمات پرداخت جهت استفاده شهروندان از مزایای خدمات این شرکت با توجه به انتخاب ارومیه به عنوان شهر پایلوت الکترونیک در کشور هر چه سریعتر به مرحله اجرا برسد .

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با قدردانی از میزبانی مدیران شرکت دنا در سفر اخیر اعضای محترم شورای اسلامی شهر به تهران و بازدید از تولیدات شرکت و عملکرد قابل توجه این گروه تجاری در ارائه خدمات الکترونیکی برلزوم استفاده از تجربیات و خدمات این شرکت در ارومیه پس از طی مراحل مربوط به شیوه نامه سرمایه گذاری تاکید کرد .

بخشایشی ضمن موافقت با کلیات طرح اظهار داشت : تسریع مراحل قانونی مربوط به طرح بهره برداری از سیستم خدمات الکترونیکی شرکت بر اساس شیوه نامه سرمایه گذاری توسط شهرداری می بایست هر چه سریعتر عملیاتی گردد .

حاج حسین پناهی عضو کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با عرض خیر مقدم و تبریک ایام آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج) توفیق سربازی و همراهی آن حضرت را از خداوند متعال مسئلت نمود .

پناهی با بیان اینکه ارومیه بعنوان شهر پایلوت هوشمند در سطح کشور انتخاب شده است و اقدامات فراوانی در این خصوص توسط شرکتهای مختلف و مجموعه معاونت برنامه ریزی شهرداری انجام شده است اظهار داشت : جهت رسیدن به نتیجه ای مطلوب می بایست با ممانعت از هر گونه اقدام جزیره ای با هم افزایی و انسجام تمامی بخشها در چهارچوب سیاستهای ابلاغی اقدام نمود .

شایان ذکر است ماحصل جلسه امروز که با حضور اعضای کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری و مدیران محترم گروه صنعتی دنا در خصوص راه اندازی سیستم کارت پول الکترونیک،تاکسی متر و وای فای شهری برگزار شد مقرر گردید با توجه به انتخاب شهر ارومیه به عنوان شهر پایلوت هوشمند الکترونیک ضمن موافقت با کلیات طرح شهرداری برابر شیوه نامه سرمایه گذاری اقدام لازم معمول نماید .

همچنین مقرر گردید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه طی جلسه آتی از پروژه شهربازی مدرن در دهکده ساحلی چی چست و پارک آبی در جاده ارومیه- نقده بازدید نمایند .

 

تعداد نمایش ها (155)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان