:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی راهکارهای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری

بررسی راهکارهای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 03 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد :

بررسی راهکارهای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری

 

یکصد و هفدهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر با محوریت بررسی راهکارهای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه مدیریت شهری با محوریت ایجاد درآمدهای پایدار برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه  کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری به ریاست سیّد هادی ذاکر با حضور  اعضای کمیسیون ، سحابی معاون اقتصادی و افشین فر مسئول اداره سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص موضوعات مطروحه در کمیسیون پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رییس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین دستور جلسه این هفته کمیسیون را  بررسی راهکارهای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه مدیریت شهری با محوریت ایجاد درآمدهای پایدار  اعلام نمود .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر با اشاره به بخشی از وظایف شوراها مبنی بر لزوم افزایش تعاملات بین بخشی و فرابخشی و خروج از روزمرگی با هدف تولید ثروت خاطر نشان کرد : در شرایط بحرانی و رکود حاکم در جامعه شوراها باید بر اساس  خواستگاه و رسالت اصلی خود و مطالبات شهروندان در جهت رفع مشکلات بوجود آمده اقدام نمایند .



حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت : با توجه به اقدامات مهم و قابل تقدیری انجام شده است در مجموعه مدیریت شهری ازجمله مهمترین آنان میتوان به انتخاب شهر ارومیه بعنوان شهر پایلوت هوشمند در سطح کشور ، رتبه های ممتاز در کیفیت نظافت ، فضای سبز ، مدیریت بهینه منابع و زمان در اجرای انواع پروژه های عمرانی و نهایتا اجرای موفق و تاثیر گذار جشنواره ها و همایش های موثر ملی و بین المللی برخی نواقصات و کاستی های وجود دارد که با همت و کار بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر ، درایت شهردار و تلاش های خانواده بزرگ شهرداری و مدیران شهری قابل رفع خواهد بود .

بخشایشی با تصریح بخشهای مختلف بیانات گوهر بار و دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت منابع و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در بخشهای مختلف مدیریت جامعه بر لزوم صرفه جویی به عنوان بخش مهمی از درآمدی پایدار تاکید کرد و خواستار مدیریت بدون هزینه پروژه ها و طرح های مختلف از طریق جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از طریق انتشار فراخوانها عمومی گردید .


دکتر میرعلی محمدی دیگر عضو این کمیسیون با اذعان به اینکه امروز موانع زیادی بر سر راه سرمایه گذاران همچون بروکراسی های غیر ضروری در استان آذربایجان غربی و آذربایجان غربی وجود دارد خواستار استفاده از نیروهای مجرب در معاونت سرمایه گذاری جهت همراهی سرمایه گذاران و تسهیل مشکلات احتمالی موجود در این پروسه مشترک شد .

سخنگوی شورای اسلامی شهر در پایان سخنان خود مهمترین راهکار خروج از رکود حاکم در مجموعه مدیریت شهری را استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در بخش های مختلف این مجموعه برابر سیاستهای کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ابلاغی شورای اسلامی شهر عنوان نمود .

در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین سرمایه گذاری شهرداری به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص موضوعات مطروحه پرداختند .

در خاتمه مقرر گردید اعضای کمیسیون در جلسه آتی با حضور در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری ضمن بررسی طرح های مختلف سرمایه گذاری از نزدیک در جریان مشکلات و اقدامات انجام شده در این معاونت قرار گیرند .

 

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد

 

 

 

تعداد نمایش ها (216)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان