:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی روند آزاد سازی و تعریض ورودیهای شهر ارومیه

بررسی روند آزاد سازی و تعریض ورودیهای شهر ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 21 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بررسی روند آزاد سازی و تعریض ورودیهای شهر ارومیه
یکصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت بررسی روند آزاد سازی و تعریض ورودیهای شهر ارومیه در راستای احیاء و تامین راههای دسترسی پروژه های سرمایه گذاری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سید هادی ذاکر و با حضور اعضای این کمیسیون ، اشرفی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ، رحمتی مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری و سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید برگزار گردید.
سیّدهادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) شهادت مظلومانه جمعی از شهروندان را به دست تروریستهای تکفیری در مرقد مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت .
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی روند آزاد سازی و تعریض ورودیهای شهر ارومیه در راستای احیاء و تامین راههای دسترسی پروژه های سرمایه گذاری اعلام نمود .
ذاکر با اشاره بر لزوم تهیه بسته های جامع سرمایه گذاری ، خواستار بهره مندی مسئولین سرمایه گذاری شهرداری ارومیه از تجارب شهرداریهای پیشرو در این حوزه جهت دستیابی به نتایج لازم در ارائه بسته های قابل قبول و جذاب جهت ترغیب سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح های مختلف سرمایه گذاری و مشارکتی شهر ارومیه شد .
رسول اصغرزاده نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و شادی روح شهدای حملات اخیر تروریستی در مرقد مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ، فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی پیروان و رهروان صدیق ائمه عصمت و طهارت علیهم السلام تبریک عرض نمود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص مراحل اجرایی پروژه آتام و ایجاد راههای دسترسی لازم برای این مجتمع تجاری اظهارداشت : درراستای تسریع در اتمام مراحل آزاد سازی پلاکهای موجود در باند کند روی میدان آزادی تا پل سه چشمه می بایست مشوقهای لازم و قانونی توسط شهرداری برای تمامی مالکان مد نظر قرار گیرد .
حسین پناهی عضو کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع) شهادت مظلومانه جمعی از شهروندان و نیروهای نظامی و امنیتی در جریان حوادث تروریستی در مرقد مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را تبریک و تسلیت عرض نمود.
پناهی گفت : عدم وجود ثبات در مجموعه های مختلف مدیریتی شهرداری ارومیه زمینه ساز اجرای نادرست و ناقص سیاستهای شورای اسلامی شهر در حوزه های مختلف می باشد که امروز لزوم توجه ویژه به این مهم بیش از پیش در مجموعه می بایست در دستور کار قرار گیرد .
این مقام مسئول با اشاره به شیوه نامه سرمایه گذاری که پس از صرف ساعات زیادی زمان و کارکارشناسی به تصویب رسیده است خواستار اجرای کامل تمامی مراحل سرمایه گذاری برابر این منبع قانونی و جامع گردید .
پناهی همچنین با تاکید بر لزوم حفظ اولویت اجرا در پروژه های مختلف برابر بودجه مصوب شهرداری و سیاستهای شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد : مسئولین و مدیران شهرداری میتوانند در زمان وجود مشکل و لزوم مداخله بجا و شورایی در جهت پیشبرد امور و حفظ منافع شهر و شهروندان از ظرفیت و توانمندی نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر استفاده نمایند .
وی همچنین در خصوص موضوع مطروحه در خصوص نصب بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر در قالب سرمایه گذاری B.O.T اظهار داشت : استفاده از تکنولوژی های مدرن در خصوص تبلیغات محیطی در سطح شهر در راستای حفظ سیما و منظر شهری می بایست در دستور کار مسئولین اجرایی این حوزه قرار گیرد .
در ادامه جلسه هریک از مدعوین به کمیسیون به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص دستور جلسه و موضوعات مطروحه پرداختند که پس از ارائه گزارشات لازم مقرر گردید :
* مدیر اداره املاک شهرداری نسبت به ارائه گزارش جامع و کامل در خصوص تعیین تکلیف روند آزاد سازی مسیر کند روی بلوار آزادی تا پل سوم خرداد به همراه نماینده آگاه شهرداری منطقه 2 و گشایشی سرمایه گذار پروژه آتام در یکی از جلسات آتی کمیسیون حضور یابند .
* همچنین نامه واصله در خصوص نصب 10 عدد تلویزیون شهری توسط سرمایه گذار و به روش B.O.T در معابر اصلی شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفت و ضمن موافقت با کلیات موضوع مقرر گردید شهرداری با نیاز سنجی لازم و با رعایت کامل شیوه نامه سرمایه گذاری در جهت استفاده از تکنولوژی روز در تبلیغات محیطی شهری با اولویت حفظ و ارتقاء سیما و منظر شهری با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری اقدام و نتیجه بررسی های کارشناسی خود را جهت تصمیم گیری نهایی به کمیسیون ارجاع نماید .
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (149)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان