:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی چگونگی استفاده از آسانسور خودروبر در مجتمع های تجاری و مسکونی شهر ارومیه

بررسی چگونگی استفاده از آسانسور خودروبر در مجتمع های تجاری و مسکونی شهر ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری مطرح گردید :

بررسی چگونگی استفاده از آسانسور خودروبر در مجتمع های تجاری و مسکونی شهر ارومیه

 یکصد و سی و پنجمین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با محوریت بررسی  چگونگی استفاده از آسانسور خودروبر در مجتمع های تجاری و مسکونی شهر ارومیه برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر میرعلی محمدی  و با حضور اعضاء کمیسیون ، مهندس عدل دوست معاون معماری و شهرسازی شهردار، نمایندگان مناطق چهار و پنج شهرداری و دکتردیلمقانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی  در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود به بررسی مسائل مطروحه پرداختند.

دکتر میرعلی محمدی رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادار ایشان از خداوند متعال قرار گرفتن در زمره پیروان و رهروان صدیق این امام همام را برای تمامی اعضای حاضر مسئلت نمود .

رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه دستورجلسه این هفته کمیسیون را بررسی چگونگی استفاده از آسانسور خودرو بر در مجتمع های تجاری و مسکونی شهر ارومیه و بررسی نامه های ارجاعی به کمیسیون اعلام نمود .

دکتر میرعلی محمدی ضمن قدردانی از اقدامات معاونت معماری و شهرسازی شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت : در جهت بهبود وضعیت ساخت و ساز بایستی موارد و مشکلات در حد کلان مورد بررسی قرار گیرد و دستگاه های اجرایی با رعایت و یادآوری ماده های قانونی و مقررات ملی ساختمان ها و استانداردهای لازم به سازندگان می توانند مشکلات پیش آمده در ساخت و سازها علی الخصوص اجرای آسانسورهای خودروبر را در مجتمع های تجاری و مسکونی با رعایت مقررات ملی ساختمان هموار سازند تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری شود.

وی همچنین از اقدامات انجام شده در خصوص تدوین طرح جامع و تفصیلی شهرارومیه قدردانی و برلزوم توجه مسئولین به معضلات حاشیه نشینی و توسعه نامتعارف شهر با اتمام طرح کمربندی سبز حاشیه شهر ارومیه شد و ادامه داد تمامی کاربریهای خدماتی ، تامین راههای دسترسی و ایجاد زیر ساختهای حمل و نقل عمومی در سطح شهر و علی الخصوص شهرکهای اقماری باید در دستور کار مشاورین و دستگاههای اجرایی ذیربط قرار گیرد .

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم تعامل تمامی دستگاههای مرتبط و صاحب نظر در اجرائی نمودن طرح تفصیلی شهر ارومیه خواستار اتمام این طرح برابر زمانبندی ابلاغی در جهت جلوگیری از بلاتکلیفی شهروندان گردید .

در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون بررسی  چگونگی استفاده از آسانسور خودرو بر در مجتمع های تجاری و مسکونی شهر ارومیه ، درخواست در خصوص آزادسازی مسیر کانال احداثی در منطقه کمال آباد که مقرر گردید شهرداری محترم ضمن بررسی اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد ، بررسی و کنترل لوایح ارسالی از سوی شهرداری در خصوص قیمت گذاری املاک مورد معامله در راستای مسیرگشایی معابر اصلی و فرعی برابر با نقشه طرح تفصیلی که پس از بررسی های لازم مقرر گردید شهرداری ضمن در نظر گرفتن صرفه و صلاح طرفین برابر آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری اقدام و نتیجه را جهت تصمیم گیری نهایی به شورا ارائه نماید ،

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد .

تعداد نمایش ها (164)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان