:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
برگزاری جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه

برگزاری جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 تیر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برگزاری جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه
یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست علی بهروش و با حضور اعضای کمیسیون و سلیمانی مدیر اداره املاک شهرداری ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : در این جلسه علی بهروش،رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:بررسی طرح ها و لوایح مربوط به بودجه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه ،بررسی طرح ها و لوایح مربوط به اساسنامه سازمانها و شرکت های وابسته به شهرداری ،بررسی و تصویب معاملاتی که بنام شهر و شهرداری و ...در کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:با توجه به نامه ها و درخواست های شهروندان در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات ملکی خود،کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به بحث و تبادل نظر رسیدند.
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه افزود:بررسی پیشنهادات و استفاده از نظرات کارشناسان گروههای تخصصی و نمایندگان شورای اسلامی شهر از جمله وظایف کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه می باشد.
گفتنی است که در این جلسه ضمن بحث و بررسی نامه های ارجاع شده به این کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (127)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان