:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ترافیک شهری ارومیه با درآمدهای جرایم راهنمایی رانندگی گره‌گشایی می‌شود

ترافیک شهری ارومیه با درآمدهای جرایم راهنمایی رانندگی گره‌گشایی می‌شود

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 23 آبان,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ترافیک شهری ارومیه با درآمدهای جرایم راهنمایی رانندگی گره‌گشایی می‌شود

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر اساس توافقات انجام شده با پلیس راهور آذربایجان غربی ترافیک شهری ارومیه از طریق تخصیص درآمدهای جرایم راهنمایی رانندگی گره‌گشایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه به نقل از خبرگزاری تسنیم میرعلی محمدی با اشاره به تخصیص مبلغی از بابت جرایم پلیس راهور در شهر ارومیه برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی شهر ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه پلیس راهور در طول سال اقدام به اخذ جرائم از رانندگان می‌کند بنابراین اخیراً در جلسه ای که فرمانداری ارومیه برگزار شد مقرر شد از این جرائم در بخش مدیریت شهری نیز استفاده شود.

وی افزود: در این باره به تناسب میزان جرائم اخذ شده مبلغی معادل 45 میلیارد ریال از آن محل برای ساماندهی و حل سیستم حمل و نقل و ترافیک شهری ارومیه تعلق گرفته است.

محمدی گفت: اصل این پیشنهاد از سوی فرمانداری شهرستان ارومیه اعلام شده و با حضور شهرداران شهرهای حوزه شهرستان ارومیه، رئیس پلیس راهور استان آذربایجان غربی و فرماندهی پلیس راه شهرستان ارومیه در حضور فرماندار و نماینده شورای اسلامی شهر ارومیه توافق اجرای این پیشنهاد انجام پذیرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعتبار پیشنهادی که معمولا صد در صد آن محقق می‌شود در قبال ارائه پروژه های پیشنهادی به همراه جزئیات محل اجرا و هزینه اجرایی آن در سطح شهر ارومیه اعتبار لازم تعلق می‌گیرد.

محمدی افزود: در سال 95 بنا به پیشنهاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه به صورت کلی پیشنهادات مختلفی برای این منظور مورد بررسی قرار گرفته و در شورای شهر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: طراحی، جانمایی، تهیه و نصب تابلوهای هدایت مسیر در گستره شهر ارومیه، خرید، نصب، تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی، خرید، تعویض و دمونتاژ تجهیزات ترافیکی شهر، عملیات خط کشی معابر در سطح شهر ارومیه و هوشمندسازی تقاطع‌های موجود در سطح شهر از جمله این مصوبات است.

محمدی تصریح کرد: تمامی این موارد در راستای مطالعات و اجرای طرح‌های ساماندهی ترافیکی و برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط حادثه‌خیز شهر ارومیه بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: علاوه بر موارد ذکر شده مبلغی حدود 12 میلیارد ریال به منظور تکمیل عملیات اجرایی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی پل روگذر فلکه امامت اختصاص یافت.

به گفته وی در جلسه مذکور پیشنهاد شد شهرداریهای شهرهای تابعه شهرستان ارومیه قبلاً مطالعات حمل و نقل و ترافیکی شهر خود را مانند شهر ارومیه با انتخاب مهندسان مشاور طرحهای ترافیکی تهیه کرده و در جلسات آتی ارائه کند

.

منبع "

خبرگزاری تسنیم

 

تعداد نمایش ها (132)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان