:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تصمیمات مهم این هفته شورا از زبان حجت الاسلام والمسلمین،دکتر محمد خلیل پور سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه

تصمیمات مهم این هفته شورا از زبان حجت الاسلام والمسلمین،دکتر محمد خلیل پور سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 22 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
تصمیمات مهم این هفته شورا از زبان حجت الاسلام والمسلمین،دکتر محمد خلیل پور سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه
- تشکیل کمیته تخصصی گردشگری و سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر ارومیه
- دستگاههای اجرایی باید در کنار شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در راستای جذب صنعت گردشگر و توسعه توریستی و گردشگری قدم بردارند.
- شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره پنجم ،به مسائل فرهنگی و گردشگری و سرمایه گذاری نگاه ویژه ای خواهد داشت و در این زمینه نیز تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.
- تشکیل زیرساختهای گردشگری و سرمایه گذاری و مراکز توریستی در شهر ارومیه.
- دستگاههای اجرایی باید در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی و افزایش مشارکت و توسعه صنعت گردشگری شهر ارومیه از جزیره ای عمل کردن اجتناب و جملگی به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند تا این مهم را که نقش بسیار مهمی در اشتغال و توسعه شهر دارد انجام دهند و هم در ایجاد اشتغال می تواند نقش موثری داشته باشد.
-توجه شورای اسلامی شهر ارومیه به مساجد،هیئت های مذهبی و فرهنگی و ورزشی گفت:شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای ساخت و ساز مساجد در سطح شهر و نیز حمایت از هیئت های مذهبی،فرهنگی،ورزشی و هنری اقدامات قابل توجهی داشته است.
-انسجام بخشیدن به برنامه های فرهنگی و مذهبی ،امید است سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این زمینه اقدام به تدابیر لازم نماید.
- در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر ارومیه ،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در راستای نظم بخشیدن به حمایت های مالی مدیریت شهری از هیئت ها و مساجد فعال دستورالعملی را تشکیل دهد.
- استقلال مناطق شهرداری ارومیه در راستای اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی.
- استفاده از طرح ها و فناوری های روز دنیا باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد و از سرمایه گذارنی که قصد سرمایه گذاری در شهر ارومیه را دارند باید حمایت کامل صورت پذیرد.
- هماهنگی معاونت امور عمرانی در کلان پروژه های عمرانی شهر با مناطق و سازمان ها به نحوی باشد که شهروندان از حالت سردرگمی و بلاتکلیفی خارج و به هنگام مراجعه و پیگیری از پروژه ها و امورات پاسخ لازم را اخذ نمایند.
- دستور رسیدگی به مسائل و مطالبات شرکت های طرف قرارداد پسماند با شهرداری ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تعداد نمایش ها (140)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان