:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل نقل شهری برگزار شد

جلسه کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل نقل شهری برگزار شد

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 03 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
جلسه کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل نقل شهری برگزار شد
یکصد و شصتمین جلسه کمیسیون عمران به ریاست دکتر میرعلی محمدی و با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد که حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات در خصوص مسائل مطروحه پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،دکتر میرعلی محمدی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر دستور جلسه این هفته کمیسیون را رسیدگی به نامه های ارجاع شده اعلام کرد.
رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:امروز در کشورهای پیشرفته ،مسائل عمرانی و سازندگی با فناوری نوین و مدرنیته یکی از مهمترین برنامه های اصلی و اساسی در راستای جذب گردشگر و سرمایه گذار بوده و استفاده از فناوری های نوین در بخش های مختلف عمرانی از مهمترین موارد مورد تاکید شورای اسلامی شهر می باشد.
دکتر محمدی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:شهر ارومیه با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بالقوه در زمینه های مختلف اقتصادی،اقلیمی و فرهنگی و نیز منطقه ای می بایستی با در نظر گرفتن فرهنگ و تمدن این خطه با استفاده از فناوری های نوین در بخش عمران تحولی عظیم ایجاد شود.
وی در ادامه اظهار داشت:یکی از سیاست های کلی مدیریت شهری در دوره چهارم در بخش عمران توازن خدمات و توسعه شهری و مطالبات به حق و تامین رفاه شهروندان و نیز کاهش بار ترافیکی را می توان اشاره کرد که اقداماتی قابل توجهی در این زمینه انجام شده که جا دارد از همه عزیزان قدردانی نمایم.

تعداد نمایش ها (141)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان