:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

جلسه کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

تامین پارکینگ مورد نیاز پارک های شهری

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 16 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
یکصد و شصت و دومین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات پارک ها به ریاست دکتر میر علی محمدی و با حضور اعضای کمیسیون و مهندس جوان کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در تاریخ 96/5/16 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه دکتر میرعلی محمدی گفت:امروز شهرداری ارومیه با توسعه فضای سبز در سطح شهر ارومیه در صدد ایجاد فضایی سالم برای شهروندان است.
رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:طراحی و ساخت بوستان های محله ای و توسعه فضای سبز از مهمترین سیاست های مدیریت شهری بوده است و امروز با توجه به این سیاست ها شاهد پیشرفت روزافزون آن هستیم.
وی در ادامه با اشاره به توجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در طراحی پروژه های شهری گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه باید با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بررسی های کارشناسانه به فکر طراحی و ایجاد محیط های مفید و موثر برای شهروندان عزیز باشد و در راستای تامین رضایتمندی آنان تلاش نماید.
دکترمیرعلی محمدی همچنین افزود: احداث پیاده روهای مفید،طراحی و تامین پارکینگ های مورد نیاز در جوار پارک ها جهت کاهش بار ترافیکی از مهمترین خواسته های شهروندان از شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه است که باید با دقت و نگاه مهندسی انجام گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از شهروندان در جهت همراهی آنان با مدیریت شهری در همه زمینه ها گفت:اگر امروز شاهد توسعه شهر ارومیه در زمینه های فرهنگی،خدماتی ،سرمایه گذاری و عمرانی هستیم همگی حاصل همراهی و همدلی مسئولین علی الخصوص مردم شریف ارومیه بوده است و لذا توجه بر خواسته های آنان باید در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گیرد.
رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تقدیر از عوامل اجرایی پروژه پارک سلامت گفت: پروژه پارک سلامت یکی از پروژه های کاربردی در شهر ارومیه برای شهروندان عزیز خواهد بود که با اتمام آن شاهد منظری زیبا خواهیم بود و جا دارد از عوامل اجرایی ، مهندسان و کارشناسان این پروژه قدردانی و تشکر نمایم.
گفتنی است که درادامه جلسه ،کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به بررسی طرح ها و نامه های رسیده به کمیسیون پرداخت نمودند.

تعداد نمایش ها (158)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان