:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

رسیدگی به مصوبات کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 16 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
هفتاد و سومین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکترخلیل پور و با حضور اعضای کمیسیون ،جعفری مسئول امور شوراهای اسلامی شهرداری ارومیه در تاریخ 15/5/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع رسیدگی به مصوبات کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین دکتر خلیل پور،با اشاره به مصوبات کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای رسیدگی به درخواست های شهروندان با تمام توان اقدام نموده است و در این خصوص نیز از نهادهای شهرداری ارومیه درخواست اولویت دهی به مصوبات کمیسیون نظارت در اسرع وقت نماید.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه مدیران شهرداری ارومیه توجه ویژه ای به مصوبات کمیسیون های شورای اسلامی شهر ارومیه داشته باشند اذعان داشت:مدیران شهرداری با تمام توان باید در راستای رسیدگی به خواسته های شهروندان اقدام کنند و در این راستا نیز مسئولین اجرایی در کنار شورای اسلامی شهر گام بردارند.
در ادامه جلسه محمد ستارپور،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی گام موثری در توسعه و عمران شهری برداشته است.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:موضوع اشتغال جوانان دغدغه اصلی مسئولین و خانوائه ها می باشد و که برای برطرف کردن این مشکل همه باید در کنار هم و با برنامه ریزی های اساسی و با همفکری و همدلی تلاش کنیم .
محمد ستارپور با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به مراکز آموزشی و دانشگاهها شود گفت:دانش آموزان و دانشجویان آینده داران کشور هستند و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه باید اولویت برنامه ها قرار گرفته و با توجه به وجود شکاف بین صنعت و دانشگاه در راستای کاربردی نمودن تحصیلات دانشگاهی تدابیر لازم اتخاذ شود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه امروز شهرداری ارومیه در زمینه فرهنگی اقدامات مهمی انجام داده است افزود:شهرداری ارومیه در راستای ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی و با احداث بوستانهای محله ای،کتابخانه ها،فرهنگسراها و فضاهای آموزشی و ورزشی اقدامات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جوانان داده است.
در پایان جلسه،اعضای کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با بررسی نامه های رسیده مصوبات لازم را مورد موافقت قرار دادند.

تعداد نمایش ها (158)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان