:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد: بررسی روند رسیدگی به رفع مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر

جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد: بررسی روند رسیدگی به رفع مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 03 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد:
بررسی روند رسیدگی به رفع مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر
هفتاد و یکمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور و با حضور اعضای کمیسیون ، محمد حضرت پورشهردار ارومیه، سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه،فریورنیارئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و جعفری مسئول امور شوراهای اسلامی شهرداری ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور،ضمن تسلیت بمناسبت شهادت سرهنگ دوم پاسدار شهید یاسین قنبری در حادثه تروریستی زیوه،دستور جلسه را بررسی روند رسیدگی به رفع مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر عنوان کرد.
دکتر خلیل پور با اشاره به اینکه مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر در چند روز اخیر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته افزود:انتظار داریم در روزهای آینده شاهد رفع این معضل در تمام نقاط شهر از جمله مقابل مسجد اعظم ارومیه که نارضایتی بیشتری از سوی شهروندان شده و تداوم حضور مامورین سد معبر در نقاط مرکزی و پرتردد شهری نگاه ویژه شهرداری را می طلبد.
دکتر حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور،اظهار داشت:بیشتر مراجعات شهروندان به شورای اسلامی شهر ارومیه مربوط به حوزه است اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی و آزادسازی ،بوده و در حوزه املاک باید در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات مالکین اقدامات لازم انجام دهد.
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه از لزوم تداوم نظارت بر روند ساماندهی مشاغل مزاحم و نیز کمبود نیرو در واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری،معاونت اداری مالی شهرداری خواستار انتقال تعدادی از کارکنان مازاد سازمان ها به این واحد را شدند.
دکتر حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور گفت:معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه ضمن ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی برای تمامی کارکنان تحت امر که در واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری انجام وظیفه می نمایند در راستای نحوه برخورد مناسب و سالم اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی همچنین در ادامه سخنانش اظهار داشت:در جهت ایجاد بسترهای مقابله با تکدی گری و هدایت دست فروشان به بازارهای روز و همکاری عموم شهروندان در راستای مقابله با افزایش کنترل شده مشاغل کاذب در سطح شهر،روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با همکاری واحد صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی اقدامات لازم را در جهت اطلاع رسانی صحیح در سطح شهر انجام دهند.
همچنین در ادامه جلسه، محمد حضرت پور،شهردار ارومیه با اشاره به رفع مشاغل مزاحم در سطح شهر گفت:شهرداری ارومیه در راستای تامین رفاه حال شهروندان با تمام توان اقدام به رفع مشاغل مزاحم و دستفروشان می نماید.
شهردار ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:مردم و مسئولین از اجرای طرح رفع مشاغل مزاحم و دستفروشان استقبال بی نظیری داشته اند که جا دارد از عوامل اجرایی این طرح تقدیر نمود.
گفتنی است که کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با بررسی های لازم موارد ذیل را به تصویب رساندند:
- شهرداری ارومیه ضمن شناسنامه دار کردن تمامی دستفروشان و تسهیل روند ساماندهی در معابر شهری نسبت به تدوین و ارائه مشوقهای لازم برای هدایت دستفروشان به بازارهای محلی در قالب لایحه ای به شورای اسلامی شهر ارومیه جهت بررسی کارشناسی و صدور مجوزهای لازم اقدام نمایند.
- مسئول اداره املاک شهرداری ارومیه جهت ارائه توضیحات و گزارش های لازم در خصوص آزادسازی املاک بعمل آمده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه در کمیسیون نظارت حاضر گردد.
- شهرداری ارومیه مطالعات لازم را در خصوص ساماندهی و هدایت ایستگاههای اتوبوس از هسته مرکزی شهر در راستای کاهش ترفیک شهری،کاهش آلودگی و مدیریت سفرهای درون شهری را در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع نماید.
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (133)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان