:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه : نگاه کلی به فرهنگسراها از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه : نگاه کلی به فرهنگسراها از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 03 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :
نگاه کلی به فرهنگسراها از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه
حسین بخشایشی،نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که با حضور معاون سازمان فرهنگی و ورزشی و مدیر فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار گردید ،گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه ،نگاه کلی بر فعالیت ها و عملکرد فرهنگسراها دارد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین بخشایشی که در جمع مدیران فرهنگسراهای شهرداری ارومیه سخن می گفت اذعان داشت:استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در فرهنگسراها یک امر ضروری و مهم است و باید در این زمینه دقت بیشتری از سوی مدیران فرهنگی در نظر گرفته شود.
وی در ادامه سخنانش افزود:تقویت زیرساخت های فرهنگی،اجتماعی و احساس مسئولیت و بالا بردن سطح علمی و آگاهی شهروندان در راستای مسائل فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار فرهنگسراها قرار گیرد ،امروز زمینه برای توسعه فرهنگی برای خانواده ها و جوانان فراهم شده است،لذا فرهنگسراها با تمام توان تلاش نمایند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت:فعالیت و عملکرد فرهنگسراها قابل تقدیر است و این فعالیت ها به وضوح در ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسمات ویژه اعیاد،هفته حجاب و عفاف و ...دیده شده است و بنده از تلاشهای شما عزیزان تقدیر می نمایم.

تعداد نمایش ها (147)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان