:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث پذیرش، استقبال و افزایش متکدیان می شود!

حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث پذیرش، استقبال و افزایش متکدیان می شود!

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 07 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:
نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث پذیرش، استقبال و افزایش متکدیان می شود!
نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث می شود که هر شخصی که به ارومیه می آید و درخواست هزینه و پول می کند قطعا همه دست به جیب کرده و به او پولی پرداخت می کنیم که این باعث می شود .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با تکدی گری گفت: قرار بر این شده است تا متکدیان شهرستان ارومیه با همکاری های متولیان امر همچون فرمانداری، نیروی انتظامی، بهزیستی و سایر دستگاه های مربوطه جمع آوری شده و در محل و مکانی مناسب ساماندهی و یا اگر از شهرستان های دیگر به ارومیه مهاجرت کرده اند به شهرستان خود بازگردانده شوند و در نهایت به شدت با آنان برخورد انجام شود.
وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم هر کجا متکدی مشاهده کردند با شماره تماس 138 تماس بگیرند و مراتب را اطلاع دهند تا دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با مقایسه شهر ارومیه با دیگر شهرها از نظر تکدی گری گفت: اگر ارومیه را به طور مثال با شهرستان تبریز مقایسه کنیم در ورودی تبریز تابلویی وجود دارد که نوشته شده به شهر بی گدایان خوش آمدید! نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث می شود که هر شخصی که به ارومیه می آید و درخواست هزینه و پول می کند قطعا همه دست به جیب کرده و به او پولی پرداخت می کنیم که این باعث می شود در شهر ما پذیرش، استقبال و حضور متکدیان افزایش یابد ولی به واسطه حرکتی که ما انجام می دهیم این آمار کاهش می یابد و هم اکنون نیز از بسیاری شهرها و شهرستان آماری به گراتب بهتری در زمینه تکدی گری را داریم.

تعداد نمایش ها (120)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان