:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی،در جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح نمود:

حسین پناهی،در جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح نمود:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 تیر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین پناهی،در جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح نمود:
تقویت ساختار امور شوراهای شهرداری ارومیه باید در دستور کار قرار گیرد.
حسین پناهی ،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه : امروز جایگاه شوراها در پیشرفت و تسریع روند عملیاتی پروژه های شهرداری به هیچ کس پوشیده نیست گفت : امور شوراهای شهرداری ارومیه نیز یکی از واحدهای مهم و اساسی در امر پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه محسوب می شود و تقویت ساختار آن باید در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه سخنانش افزود:حمایت و هدایت در راستای جایگاه اصلی امور شوراها و توجه به آن اهمیت داشته و امور شوراهای شهرداری ارومیه باید لحظه به لحظه پیگیر مصوبات ارسالی شورای اسلامی شهر ارومیه به واحدهای شهرداری باشد.
حسین پناهی همچنین با اشاره با اینکه باید به جای تغییر ساختاری،به فکر تقویت ساختارها باشیم گفت:شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در راستای رسیدن به اهداف خود و سیاست های کلی نباید به فکر تغییر ساختارها باشد بلکه باید در تقویت ساختارها تلاش کرده و به فکر تقویت جایگاه امور شوراها باشد.
وی مجددا" خواستار پیگیری مصوبات شورا از نظر کمی و کیفی شد و سامانه و نرم افزار تعریف شده را یکی از بهترین راهکارهای پیگیری مصوبات دانست و تقویت جوابدهی آن به کل آحاد جامعه را از طریق پیامکی و سامانه ای بدون مراجعه در راستای شهر هوشمند دانست.

تعداد نمایش ها (152)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان