:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: مشکل اصلی شهر ارومیه فقط دستفروشان نیستند.

حسین پناهی،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: مشکل اصلی شهر ارومیه فقط دستفروشان نیستند.

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 04 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین پناهی،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
مشکل اصلی شهر ارومیه فقط دستفروشان نیستند.
حسین پناهی،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در هفتاد و یکمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:مشکل اصلی شهر ارومیه فقط دستفروشان نیستند و مغازه داران نیز حریم قانونی خود را رعایت نمی کنند و موجب سد معبر و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان می شوند که باید در این خصوص تدابیر اساسی اتخاذ شود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،حسین پناهی که در کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت با اشاره به ارائه کارت شناسایی برای دستفروشان اذعان داشت:در جهت ساماندهی مشاغل مزاحم و علی الخصوص دستفروشان و نیز در راستای بهبود بخشیدن به مشکلات شهری ،ارائه کارت شناسایی برای دستفروشان یک امر اساسی است و در این زمینه نیز باید هم مردم و هم مغازه داران در کنار مسئولان و عوامل اجرایی شهرداری ارومیه گام بردارند.
عضو کمیسیون نظارت همچنین در خصوص هدایت دستفروشان به بازارهای روز هفتگی گفت:راه اندازی و احداث بازارهای روز هفتگی نه تنها باعث کاهش مشکلات و ساماندهی مشاغل مزاحم می شود بلکه در رونق بخشیدن به اقتصاد شهر نیز می تواند موثر باشد و در این راستا باید تلاش مضاعفی انجام گیرد.
حسین پناهی همچنین با اشاره به حفظ و نگهداری بازارهای روز افزود:شهرداری ارومیه باید در حفظ و نگهداری بازارهای روز هفتگی کوشا باشد،چون در غیر اینصورت آسیب جدی هم به شهروندان و هم به کسبه بازار خواهد رساند ، لذا باید به فکر حفظ و نگهداری آنها نیز بود.
وی همچنین بااشاره به کنترل و نظارت بازارهای روز و هفتگی اذعان داشت:در راستای حفظ جایگاههای بازارهای روز در مناطق شهری و ایجاد شغل سالم برای مشاغل مزاحم و دستفروشان،کنترل و نظارت صحیح آنها باید در دستور کار قرار گیرد و آموزش های لازم انجام گیرد.

تعداد نمایش ها (164)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان