:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه:

حسین پناهی رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 06 آذر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
4/0

حسین پناهی رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه:
💠 راهپیمایی دشمن شڪن و حماسه آفرین جای تقدیر و تشڪر دارد / اعتراض حق مسلم مردم است اما نه از بعد خشونت بلڪه از بعد مطالبه گری / راهپیمایی مردم انقلابی ایران اسلامی در حمایت از رهبری و اقتدار و امنیت ڪشوری نقشه دشمنان اسلام را برهم زد / متاسفانه ڪنترل دڪه ها از دسترس خارج شده و وضعیت در مقابل بیمارستانها و دانشگاهها خوب نیست / متاسفانه عده ای از دڪه داران موجب ایجاد سد معبر در بعضی از نقاط شهر علی الخصوص در ورودی های شهر شده است / مدیریت شهری در راستای ارائه برنامه ها فرهنگی و اجتماعی در ڪنار مراڪز نیڪوڪاری بوده و است.

💠 حسین پناهی گفت: راهپیمایی دشمن شڪن و حماسه آفرین مردم ایران اسلامی جای تقدیر و تشڪر دارد .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ڪه در جلسه امروز ڪمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت ضمن تبریڪ هفته بسیج اذعان داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند:« ڪسی ڪه اعتقاد بر نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و در راه نظام گام بر می دارد و بر نظام وفادار است یڪی بسیجی است و بسیجی بودن فقط بر داشتن ڪارت بسیجی نیست.»
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: اعتراض حق مسلم مردم است اما نه از بعد خشونت بلڪه از بعد مطالبه گری باید انجام گیرد و به حق مردم ارومیه بار دیگر فرهنگ خود را با اعتراض مسالمت آمیز و مطالبه گری نشان دادند.
رئیس ڪمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ راهپیمایی مردم انقلابی ایران اسلامی در حمایت از رهبری و اقتدار و امنیت ڪشوری نقشه دشمنان اسلام را برهم زد و امیدوارم مردم با آگاهی ڪامل و بصیرت در مسیر ولایت و رهبری و راه شهدا گام بردارند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود: در جلسه امروز ڪمیسیون خدمات شهری موضوع نامه ارسالی فرمانداری ارومیه مبنی بر ساماندهی دڪه ها و غرفه در مقابل بیمارستانها و مراڪز درمانی مورد بررسی قرار گرفت و متاسفانه امروز باید به صراحت گفت ڪه ڪنترل دڪه ها از دست خارج شده و وضعیت در مقابل بیمارستانها و دانشگاهها خوب نیست و این موضوع نیز می تواند موجب افزایش آسیب های اجتماعی گردد.
وی گفت: پیشنهاد می شود تمامی دڪه هایی ڪه بدون مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه احداث و در حال فعالیت می باشند هرجه سریعتر جمع آوری شوند و مقرر گردید مجوزهای صادره از سوی ڪمیسیون خدمات شهری مورد بازنگری قرار گیرد.
حسین پناهی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در جلسه امروز ڪمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه مدیرعامل مرڪز نیڪوڪاری با حضور در جلسه ڪمیسیون بر اهم فعالیت های این مرڪز گزارشاتی را ارائه دادند و مدیریت شهری نیز همچون سالهای گذشته در راستای ارائه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و با مشارڪت فرهنگسراهای شهرداری ارومیه در ڪنار این مراڪز بوده و خواهد بود.
حسین پناهی گفت: همسان سازی و همسوسازی مراڪز نیڪوڪاری در شهر ارومیه می تواند در ڪنار فرهنگسراهای شهرداری ارومیه خدمات ارزنده و ویژه ای را به شهروندان انجام دهند.

تعداد نمایش ها (167)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان