:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی عضو شورای شهر ارومیه :

حسین پناهی عضو شورای شهر ارومیه :

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 22 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین پناهی عضو شورای شهر ارومیه :
برنامه جامع ۲۰۲۰ در شهرداری ارومیه عملیاتی می‌شود
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برنامه جامع توسعه مدیریت شهری با عنوان ۲۰۲۰ در شهرداری ارومیه عملیاتی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به روند انتخاب استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: مدیران غیربومی به اندازه کافی و بیش از هر استان دیگری به آذربایجان غربی آسیب زده‌اند و می‌توان گفت تا حدودی سبب عقب ماندگی شهر ارومیه و استان شده‌اند.
وی افزود: انتخاب استاندار غیربومی برای آذربایجان غربی به این استان آسیب می زند و نمایندگان باید در این موضوع پیشگام باشند و اجازه ورود استاندار غیربومی به استان را ندهند چرا که سطح مدیریتی پایینی نسبت به مدیران استانی دارند و مسئولان کشوری نباید با دید منفی به ملت آذربایجان غربی نگاه کنند.
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ورود مدیران غیربومی به موضوع مدیریت استان آذربایجان غربی نیازمند آشنا شدن این اشخاص با استان و دستگاه‌هاست که در نهایت بعد زمانی را افزایش می‌دهد که سبب افزایش نقاط ضعف، عدم توانمندی و افزایش اشکالات می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ضربه مدیران غیربومی اخیراً در اداره مسکن و شهرسازی به استان وارد شده است و امروز باید دقت کرد که مسائل مدیریت بسیار تغییر کرده است و سطح مدیریت شهری با مدیریت یک استان بسیار متفاوت است از این رو باید افراد تأثیرگذار در این امر به موضوع ورود کنند.
پناهی بیان کرد: در برخی مواقع فرد غیربومی که برای مدیریت یک دستگاه یا سازمان در نظر گرفته می‌شود به هیچ وجه از موضوع مدیریت شناختی ندارد که ضعف بزرگی به فرد و معرفی کنندگان وی است بنابراین مسئولان حاضر در رأس نباید در تحلیل‌های خود دچار اشتباه شوند.
وی با اشاره به وعده‌های دولت یازدهم یادآور شد: احیاء دریاچه ارومیه نخستین وعده دولت یازدهم برای مردم استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه بود که تاکنون محقق نشده است و بدتر از این موضوع ادعای پر کردن دریاچه بود که این موضوع را در مقابل چشم همگان و ماهواره‌های دنیا بیان کردند.
عضو چهارمین و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: پروژه‌هایی که در هفته دولت در شهرمان افتتاح شد نمی‌توان بر آنان ارزشی نهاد و ما به دنبال برنامه 2020 به عنوان سیاست و برنامه اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه هستیم تا شهرمان را در آمایش سرزمینی که شهر کشاورزی معرفی کرده‌اند و سبب فلجی شده است را بررسی کنیم.
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعداد نمایش ها (170)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان