:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 08 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه: 

لزوم تلاش ‌های حداکثری مجموعه مدیریت شهری برای رفع موانع و افتتاح پروژه‌های عمرانی تا دهه فجر/ شورای شهر وظیفه دفاع از حق و حقوق شهروندان را دارد/ ضرورت تشویق و ایجاد انگیزه در پرسنل شهرداری در راستای ارائه خدمات

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، گلشن نوروزی در دویست و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت تمرکز مدیریت شهری برای افتتاح پروژه های عمرانی درحال انجام شهر در ایام الله دهه فجر سال جاری گفت : شهرداری با عزم راسخ در جهت رفع موانع، مشکلات موجود و تامین منابع مالی لازم برای تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی در حال انجام شهر اهتمام ویژه داشته باشد. 

وی در ادامه افزود : خوشبختانه عملیات اجرای  فاز های B1 و B2 پروژه غیر همسطح آذربایجان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و مجموعه مدیریت شهری با تمرکز بیشتر و تامین منابع و امکانات مورد نیاز در راستای پیشبرد پروژه ، میتواند در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری برسد.

دبیر دوم  شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت تشویق همکاران زحمت کش مجموعه مدیریت شهری بیان کرد : قدردانی از همکاران خدوم نوعی اقدام  ایجاد انگیزه و رقابتی برای همه پرسنل بوده و باعث پیشرفت مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی ادامه داد : وظیفه و ایثار دو مقوله متفاوت از هم بوده که همکاران شهرداری بابت انجام وظایف خود حقوق خود را دریافت می کنند ، ولی در بعضی مواقع با حرکت های جهادی و پشتکاری شبانه روزی که در جهت افزایش سطح رفاهی  و ارائه خدمات شهروندان بوده در جای خود نوعی ایثار است که مستلزم تقدیر و تجلیل هستند.

نوروزی اظهار کرد : شهرداری در اسرع وقت با پیگیری های لازم در راستای اعلام کاربری های طرح تفصیلی زمین های تازه الحاق شده به شهر را اطلاع رسانی کرده تا شهروندان از موقعیت دقیق زمین (قولنامه ای) خریداری شده خود مطلع شوند تا از سوءاستفاده ها  و متضرر شدن شهروندان جلوگیری شود. 

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به وظیفه شورای اسلامی شهر که دفاع ازحق و حقوق شهروندان بوده خاطرنشان کرد : مجموعه مدیریت شهری به قید فوریت مبالغ زمین های مصالحه شده و خریداری شده در مسیرهای نیاز به آزاد سازی را بدون وقفه و از دست دادن ارزش ریالی به شهروندان پرداخت کند.

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان