:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح شد : رسیدگی و توسعه حمل و نقل عمومی در جهت تامین رفاه شهروندان

در جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح شد : رسیدگی و توسعه حمل و نقل عمومی در جهت تامین رفاه شهروندان

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 تیر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
در جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح شد :
رسیدگی و توسعه حمل و نقل عمومی در جهت تامین رفاه شهروندان
یکصد و پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست دکتر میر علی محمدی و با حضور اعضای کمیسیون ، جوان کیا معاون فنی و عمرانی ، سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری ، کشتیبان معاون شهرسازی منطقه پنج ، افشین فر معاون شهرداری منطقه سه ، خاقانی مدیر دهکده چی چست و جمعی از کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه دکتر میرعلی محمدی با اشاره به رسیدگی و توسعه حمل و نقل عمومی گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در راستای تامین رفاه شهروندی در امر رسیدگی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش خود را نموده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:عمران و سازندگی از مهمترین دستاوردهای چند ساله شهرداری ارومیه بوده است که در این راستا امروز می توان با اجرای پروژه های کلان شهری در مناطق شهری آن را مشاهده کرد.
در ادامه جلسه محمد ستارپور،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با اشاره به مشکلات عمران شهری گفت:رسیدگی به مشکلات حمل و نقل عمومی و خدمات شهری باید در اولویت کاری قرار گیرد و دولت نیز باید در این راستا حمایت های خود را انجام نماید.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:آزادسازی و رفع مشکلات شهری،می تواند توسعه عمران شهری را بهبود بخشد و در اصلاح خیابان ها و معابر شهری مفید واقع شود و این امر محقق نمی یابد مگر ، مطالعات مهندسی و ایجاد زیرساخت های مناسب صورت پذیرد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش گفت:یکی از مهمترین و اساسی ترین سیاست های شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم ،توزیع عادلانه خدمات در بین مناطق شهر بوده است که امروز آن را با پیشرفت مناطق می تواند به عینه مشاهده کرد.
در ادامه جلسه اعضای کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با رسیدگی به آزادسازی خیابان جارچی باشی،خیابان امام و باکری(امتداد خیابان سرداران)،رسیدگی به مشکلات کوچه بهار در منطقه 4 و رسیدگی به مشکلات خیابان میرداماد نبش کوچه 13 به بحث و بررسی پرداختند.
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (136)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان