:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد:  بررسی راهکارهای مناسب جهت اولویت بندی برنامه های فرهنگی در بودجه سال 96 شهرداری ارومیه

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد: بررسی راهکارهای مناسب جهت اولویت بندی برنامه های فرهنگی در بودجه سال 96 شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 29 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد:

بررسی راهکارهای مناسب جهت اولویت بندی برنامه های فرهنگی در بودجه سال 96 شهرداری ارومیه

یکصد و بیست و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با بررسی و اولویت بندی برنامه های فرهنگی در بودجه سال 96  شهرداری ارومیه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده باحضور اعضای کمیسیون ، برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم  دستور جلسه را رسیدگی به نامه های ارجاع شده به این کمسیون و نیز ضرورت اولویت بندی مسائل فرهنگی در بودجه سال 96 اعلام کرد.

 در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به این کمیسیون میتوان به الزام شهرداری جهت اجرای دقیق سیاستهای ابلاغی شورای اسلامی شهر در حوزه فرهنگ  و نیز فضایی برای ارزیابی و تحلیل مسایل  فرهنگی  شهر در راستای  اجرای نمودن برنامه ها  و اولویت بندی آن در بودجه سال 96 اشاره کرد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

درادامه هریک از اعضاء حاضر به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در کمیسیون پرداختند  که نتیجه آن جهت اتخاذ تصمیمات کلی به صحن شورا ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (143)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان