:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دیدار اعضای انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه با رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی استان

دیدار اعضای انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه با رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی استان

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 29 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

دیدار اعضای انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه با رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی استان

جمعی از اعضای انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه با  رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی دیدار نمودند.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی گفت : انجمن های علمی و پژوهشی یکی از مهم ترین ارگان های دانشجویی است که می توانند در راستای تحقق اهداف و رسیدن به برنامه ها و آرمان های مدیریت شهری در کنار شورای اسلامی شهر یار و یاور باشند .

رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به تشکیل شوراهای اسلامی شهرها و روستاها گفت : نهم اردیبهشت ماه سال 58 روزی است که حضرت امام خمینی ( ره ) طی پیامی دستور به تشکیل شوراهای اسلامی شهرها و روستاها دادند و امروز با توجه به فرمایشات رهبری و سیاست های کلی شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام توان در راستای توسعه شهری تلاش نموده است .

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی که در جمع اعضای انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه سخن می گفت اظهار داشت : امروز با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه شاهد بهره برداری پروژه های بزرگ عمرانی و خدماتی و توسعه فضای سبز و مدیریت پسماند و سایر خدمات شهری هستیم و نتیجه آن شده است که امروز شهر ارومیه به عنوان یکی از پاکترین شهرهای ایران شناخته می شود .

در ادامه دیدار ، اعضای انجمن حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه  با ارائه طرح ها و ایده های خود به رئیس شورای اسلامی استان به طرح مشکلات و نیازهای شهری پرداختند.

تعداد نمایش ها (184)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان