:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات عنوان نمود:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات عنوان نمود:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 22 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات عنوان نمود:
شورای اسلامی شهر متعلق به خانه مطبوعات و خبرنگاران است.
رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی با رسول اصغرزاده ،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه دردیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی گفت:شورای اسلامی شهر متعلق به خانه مطبوعات و خبرنگاران است.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:خبرنگاران با توجه به اینکه در بین مردم حضور گسترده دارند می توانند با انتقال نقطه نظرات ،پیشنهادات و انتقادهای سازنده ،مدیریت شهری را در امر رسیدگی به مشکلات و معضلات شهری یاری نمایند.
رسول اصغرزاده همچنین با بیان اینکه از مطبوعات و رسانه های می خواهم موضوعات مهم و اساسی جامعه و مناطق را به شورای اسلامی شهر انتقال دهند گفت:از مطبوعات و خبرنگاران می خواهیم تا موضوعات مهم و اساسی جامعه و مناطق را در حوزه های فرهنگی،هنری،دیدگاههای اخلاقی و نقطه نظرات و مشکلات مردم و جامعه را به شورای اسلامی شهر ارومیه انتقال داده و در کنار مدیریت شهری در راستای رسیدن به اهداف و نیازهای جامعه گام بردارند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه ارومیه تا سال 2020 بعنوان شهر بین الملل گردشگری معرفی خواهد شد اذعان داشت:با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در شهر،باید تلاش همگانی کنیم تا شهر ارومیه را تا سال 2020 بعنوان شهر بین الملل گردشگری معرفی نمائیم و این امر زمانی محقق خواهد شد که همه ما در کنا هم حرکت کنیم.
رسول اصغرزاده که در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سخن می گفت با اشاره به نقش مهم مطبوعات در جامعه گفت:مطبوعات نقش بسزایی در امر اطلاع رسانی صحیح و سالم در جامعه دارند و مسئولان اجرایی را در امر رسیدن به اهداف توسعه کمک می کنند و بنده نیزخودم را از رسانه می دانم و همیشه در کنار رسانه و خبرنگاران خواهم بود .
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از رؤسا ،اعضای چهار دوره شورای اسلامی شهر و شهرداران ارومیه خبر داد و گفت:باید قدردان خدمات گذشتگان باشیم و شورای اسلامی دوره پنجم به زودی مراسم تجلیل از 4 دوره قبلی شورای اسلامی شهر و شهرداران ارومیه را به زودی برگزار خواهد کرد و در این زمینه از مطبوعات و خبرنگاران در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم می خواهم ما را یاری نمایند.
در ادامه این دیدار،یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی گفت:رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نقش بسیار موثری در رسیدگی و رفع مشکلات شهری دارد و نظرات و اشرافیت رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه بر امورات شهری در این دوره نسبت به دوره های گذشته بیشتر خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:متاسفانه بعضی از مصوبات و تصویبات شورای اسلامی شهر ارومیه از نگاه مردم زیاد موثر و به نفع مردم نیست و در این راستا از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه می خواهیم تا مدافع مردم باشند نه دستگاهها و شرکت های دولتی.
یوسف پیربوداقی در ادامه افزود:شورای اسلامی شهر ارومیه توجه به سیستم های اطلاع رسانی در جهت اطلاع مردم از تصویبات شورا را در دستور کار خود قرار دهند و در این زمینه می توانند از نشریات و مطبوعات استفاده بهینه نمایند.
رئیس خانه مطبوعات استان در ادامه سخنانش با اشاره به نقش کلیدی شورای اسلامی شهر در توسعه شهری و رفع مشکلات جامعه گفت: شورای اسلامی شهر ،قطب مدیریت فرهنگی،اقتصادی و عمرانی شهری است و امید است با همدلی و اتحاد در راه رسیدن به جایگاه واقعی شهر ارومیه تلاش کنیم.
وی همچنین اذعان داشت:خانه مطبوعات در کنار شورای اسلامی شهر ارومیه بوده و خواهد بود و در کنار شورا با تعامل بیشتر و حفظ نقدها و انتقادها در رفع ناهنجاریها،کاستی ها و رفع مشکلات قدم برمی دارد.
یوسف پیربوداقی در پایان سخنان خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:حضور شما در رأس امورات شهری می تواند برای شهر ارومیه مفید و موثر باشد و شما نماد هویت دینی،فرهنگی و تاریخی شهر ارومیه هستید.

تعداد نمایش ها (190)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان