:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره انگور:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره انگور:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 25 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره انگور:
📎دهکده ساحلی چی چست به پایگاه اجتماعی شهر ارومیه تبدیل می شود.
📎جشنواره های قرآنی و مذهبی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،رسول اصغرزاده در مراسم اختتامیه جشنواره انگور گفت:عید غدیرخم یکی از بزرگترین و باارزشترین عیدهای مسلمانان است و همانطور که پیامبر اسلام(ص)فرمودند باید پیام عید غدیر خم را سینه به سینه به فرزاندان و نسل های آینده برسانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تقدیر از عوامل اجرایی پنجمین جشنواره انگور گفت: بی شک تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی در برگزاری باشکوهتر پنجمین جشنواره انگور و استقبال پرشکوه مردم قدرشناس ارومیه جای تقدیر و تشکر را دارد و بنده از سوی اعضای محترم شورای اسلامی از همه عزیزان و شهروندان عزیز تقدیر و تشکر میکنم.
رسول اصغرزاده در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: زندگی مردم ارومیه با انگور انس گرفته است و مردم ارومیه با انگور زندگی کرده اند و لذا نباید اجازه دهیم باغات زیبای شهر ارومیه نابود شوند.
وی با اشاره به نقش انگور در اقتصاد شهر ارومیه گفت: در زمانهای نه چندان دور،انگور و محصولات آن اقتصاد شهر ارومیه را تامین میکرد اما امروز با بی توجهی به این محصول خدادادی شاهد کاهش صادرات آن بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه در سال 95 بیش از 30 هزار تن انگور و محصولات آن به کشورهای خارجی صادر شده است اذعان داشت:امروز ما نقش جشنواره انگور را در صادرات بیش از 30 هزار تن به کشورهای همسایه مشاهده کردیم و امیدوارم این روند در سالهای آتی نیز بیشتر شود.
رسول اصغرزاده،در ادامه گفت؛ انگور منشاء هنرهای تخصصی است و باید سعی در حفظ این هنرها باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید توجه ویژای به محصولات کشاورزی شود افزود: ظرفیت جشنواره انگور در معرفی این محصول پرارزش برای منطقه بسیار است اما متاسفانه شاهد بی توجهی نهادهای حوزه کشاورزی در این جشنواره بودیم.
وی همچنین با تقدیر از سازمان میراث فرهنگی و تاریخی استان گفت؛از سازمان میراث فرهنگی و تاریخی استان در جهت راه اندازی و اجرای سنت ها و آئین ها دیرینه فرهنگی و اجتماعی شهر ارومیه تقدیر و تشکر می کنم.
رسول اصغرزاده با اشاره به اینکه دهکده ساحلی توریستی چی چست را به پایگاه اجتماعی شهر ارومیه تبدیل خواهیم کرد گفت: دهکده ساحلی چی چست را به پایگاه اجتماعی شهر ارومیه تبدیل خواهیم کرد و جشنواره انگور را در سالهای آینده پرنگتر و پررونق تر برگزار خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین اذعان داشت: با توجه به اینکه ارومیه با وجود اساتیدی چون وحید وکیلی و حامد ولی زاده و ...یک شهر قرآنی است ،جشنواره های قرآنی نیز در این شهر معنوی برگزار خواهد شد.

تعداد نمایش ها (123)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان