:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 17 تیر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

🔹 حضرت معصومه (س) بهترین الگو و اسوه حسنه برای دختران سرزمینمان است/ هرگونه رشد ، پیشرفت و پیروزی ریشه در قلم دارد.

دکتر علیزاده امامزاده گفت: اول ذیقعده مصادف با روز ولادت حضرت معصومه (س) دختر گرامی امام موسی بن جعفر (ع) و خواهر بزرگوار هشتمین گوهر آسمان ولایت حضرت امام رضا(ع) است ، آن بانوی مکرمه به کریمه اهل بیت و وارثی سزاوار از کرامات ، مناقب و صفات نیکوی اجداد گرامیشان است.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز صحن شورا سخن می گفت اذعان داشت: یقینا حضرت معصومه (س) بهترین الگو و اسوه حسنه برای دختران سرزمینمان است .این روز را به تمامی دختران نیکوسرشت ایران سرافراز تبریک می گوئیم و آرزوی موفقیت ، تندرستی و درخشش دختران کشورمان در تمامی عرصه های افتخار آفرین هستیم.
دکتر علیزاده امامزاده در ادامه سخنانش ضمن تبریک ۱۴ تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها گفت: ۱۴ تیرماه همچنین مصادف است با روز شهرداریها و دهیاریها و اینجانب از طرف خود و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه این روز مبارک را بر تمامی زحمت کشان عرصه توسعه و آبادانی علی الخصوص شهردار ، معاونین و پرسنل خدوم شهرداری ارومیه تبریک عرض می نمایم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین ضمن تبریک روز قلم افزود: چهاردهم تیرماه به پیشنهاد انجمن قلم ایران و تصویب شورای فرهنگ عمومی ، بعنوان (روز قلم) در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید. سوگنذ خداوند در قرآن به نام قلم ،گویاترین شاهد بر شرافت و قداست آن است:« ن و القلم و ما یسطرون ، سوگند به قلم و آنچهنویسد» در جایی که خداوند ، صاحب هستی به آفریده ای از آفریده های خود قسم یاد می کند ، بشر در چه جایگاهی می تواند از ارج و منزلت آن سخن براند.
وی گفت: قلم ، زبان عقل و معرفت و احساس انسان ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است ، قلم ، زبان دوم انسانهاست ، هویت ، چیستی و قلمرو قلم بسیار گسترده تر از آن است که در بیان بگنجد. هرگونه رشد و پیشرفت ، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت ریشه در قلم دارد.

تعداد نمایش ها (148)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان