:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 14 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0

🔰رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

📸 دوم بهمن 1357 افتخار برای آذربایجان و برگ زرینی برای شهر ارومیه است / اولین گام مبارزه مسلحانه برعلیه رژیم پهلوی به رهبری مبارز نستوه وپدر آذربایجان حاج شیخ غلامرضا حسنی (ره) الگویی برای مبارزه در کشور و شکست رژیم ستم شاهی شد / نگاه مدیریت شهری بر محیط زیست و هوای پاک شهر ارومیه

🌐جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضای کمیسیون وکمیته  و مدیران شهرداری با دستور جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت زیست محیطی و حفظ هوای پاک برگزار شد...

📽به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، در این جلسه حسین پناهی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دوم بهمن 1357 افتخاری برای آذربایجان و برگ زرینی برای شهر ارومیه است.

⚛️وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: اولین گام مبارزه مسلحانه با رژیم پهلوی به رهبری مبارز نستوه وپدر آذربایجان حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی (ره) الگویی برای کشور و نتیجه آن شکست رژیم ستم شاهی شد.

🔰حسین پناهی در ادامه سخنانش اذعان داشت: ایام الله دهه فجر همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است و از ذهن ها پاک شدنی نیست و حماسه آفرینان و مردم انقلابی این روزهای مبارک را هرساله باشکوهتر گرامی می دارند.

⚛️وی همچنین در ادامه سحنانش اذعان داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در جلسه کمیسیون خدمات شهری وکمیته  محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفت موضوع توجه به هوای پاک وحفظ محیط زیست بودوهست  .

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جهت حفظ محیط زیست و سلامتی شهروندان و جامعه در خصوص موضوع هوای پاک باید اقدامات اساسی انجام گیرد.

🌐وی همچنین اذعان داشت: مدیریت شهری بر حفظ محیط زیست و هوای پاک نگاه ویژه ای دارد.

🔰حسین پناهی گفت: باید اشکالات و نقاط ضعف گذشته با ارائه راهکارهای مفید و موثر ودر جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری وشهر با نگاه ویژه با همراهی و همفکری دستگاه های دخیل رفع گردد.

⏺رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای اجرای مصوبات شورا یکسری محدودیت ها وجود داشت که امید می رود این محدودیت ها برداشته شوند و بعضی از کارها که لازم بود انجام گیرد صورت و نگرفته باید با رویکرد جدید اتفاق بیافتد.

🔰حسین پناهی در ادامه سخنانش اظهار داشت: تعریف مناسبی از شهر و شهرداری بر اساس طرح تفصیلی و جامع در خدمات شهری و محیط زیست در شأن شهر ارومیه اتفاق نیافته است که باید مورد بازبینی و بازنگری قرار گیرد.

✳️وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هوای پاک نیاز شهر و شهروندان است و نیاز به ساختار اساسی برای ایجاد هوای پاک در شهر ارومیه هستیم.

🔰عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ضعف ها و نواقصات متعددی در ارتباط با تامین و ایجاد و حفظ هوای پاک داریم و با ایجاد کارگروه های تخصصی باید این ضعف ها رفع شود.

🌐در ادامه جلسه کمیسیون خدمات شهری ، معاون سازمان محیط زیست استان آذربایجان غربی و رئیس اداره محیط زیست شهرستان ارومیه گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت زیست محیطی و هوای پاک شهر ارومیه را ارائه کردند.

⏺گفتنی است که در پایان جلسه کمیسیون خدمات شهری ، حسین پناهی رئیس کمیسیون و عبدالرحمن نقشین عضو کمیسیون با اهدای لوح تقدیر از اعضای کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه تجلیل بعمل آوردند.

تعداد نمایش ها (112)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان