:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 12 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 باید شرایط لازم را برای ازدواج جوانان فراهم شود / دشمن بدنبال اختلاف افکنی در بین قومیت ها است.

عبدالرحمن نقشین گفت: امروز باید تلاش شود تا شرایط لازم برای ازدواج جوانان فراهم شود.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز کمیسیون نظارت شورا سخن می گفت ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: امروز ازدواج جوانان یک موضوع بسیار مهم و موثر است که باید توجهات ویژه‌ای به این موضوع انجام گیرد و لذا همه رسانه ها ، مطبوعات و صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی باید تلاش کنند تا جوانان را به سمت ازدواج آسان تشویق کنند.
عبدالرحمن نقشین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شرایط لازم برای ازدواج جوانان فراهم نمی شود اذعان داشت: متاسفانه امروز شرایط لازم برای استفاده جوانان از تسهیلات ازدواج سخت شده است و این موضوع موجب نارضایتی شده است .
وی در ادامه سخنانش افزود: امروز جوانان باید با الگوی برداری از زندگی ساده پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) و نیز زندگانی ساده حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، از ازدواج تشریفاتی خارج و به سمت ازدواج آسان بروند.
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیروز در خطبه های نماز جمعه آب سردی بر روی دست کسانی که بدنبال اختلافات قومیتی بودند ریخت که جا دارد از این اقدام پسندیده و بجای ایشان تقدیر و تشکر کنیم.
عبدالرحمن نقشین گفت: امروز دشمنان قومیت ها را نشانه رفته است و در تلاش است تا در بین قومیت هایی که همیشه در کنار هم با صلح و دوستی و برادری زندگی کرده اند اختلاف افکند.
وی گفت: ارومیه شهر ادیان و اقوام است و در هشت سال جنگ تحمیلی همه قومیت ها برادری و دوستی خود را نشان دادند و امروز نیز با همدلی و اتحاد در کنار هم زندگی می کنند و نباید با پرداختن به مسائل کوچک فرصت سوءاستفاده به دشمنان فراهم شود.
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در خصوص مصوبات ابلاغی شورا اظهار داشت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه حدود ۱۳۰۰ مصوبه ابلاغ شده است و از این مصوبات ابلاغی۳ مصوبه بدون دستور ،۸۶۷ مصوبه در دست اقدام  و ۱۴ مصوبه اقدام نشده است.
💠 جلسه امروز کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور اعضای کمیسیون و معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با دستور جلسه بررسی مصوبات ابلاغی برگزار شد.
لازم به ذکر است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (33)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان