:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 06 آذر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:
از حضور پر شور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم حمایت از رهبری و اقتدار و امنیت ڪشور تقدیر و تشڪر می ڪنیم / راه اندازی نرم افزار نامگذاری ڪوچه ها و معابر شهری / توجه به معلولین و حمایت از آنها از مهمترین وظایف مدیریت شهری است.

حجت الاسلام والمسلمین دڪتر محمد خلیل پور گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی حمایت از رهبری و اقتدار و امنیت ڪشور ، دشمن را در نطفه خفه ڪردند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ڪه در جلسه امروز ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت ضمن تبریڪ هفته بسیج و سالروز تشڪیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: مردم شهر ارومیه با اعتراض مسالمت آمیز و مطالبه گر خود در اعتراض به گرانی فرهنگ خود را به نمایش گذاشتند ڪه جا دارد از مردم فهیم و نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر و تشڪر ڪنم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: با توجه به مشڪلاتی ڪه در نامگذاری معابر شهری و ڪوچه پیش می آید ، راه اندازی نرم افزار نامگذاری معابر یڪ امر ضروری و مهم است ڪه باید از سوی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری اجرایی شود.
رئیس ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: در جلسه امروز ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه مقرر گردید  شهرداری ارومیه تا آخر سال نسبت به نامگذاری و پلاڪ ڪوبی معابر و ڪوچه های بالای ده متر با نام مبارڪ شهدا مزین شوند.
حجت الاسلام والمسلمین دڪتر محمد خلیل پور گفت: توجه به نیازهای معلولان و حمایت از این قشر ناتوان یڪی از وظایف مدیریت شهری بوده است .
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: در جلسه امروز ڪمیسیون علی حضرتی نماینده تیم بوچیا گزارشی از اهم فعالیت ها و مشڪلات تیم را به ڪمیسیون ارائه نمود.
وی گفت: درخواست موسسه مستمندان ارومیه ، جامعه اسلامی ڪارمندان استان و درخواست هیئت علمدار نینوا در جلسه امروز ڪمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تعداد نمایش ها (146)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان