:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
راه‌اندازی آژانس‌های تلفنی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ارومیه‌/ زباله‌های الکترونیکی جمع‌آوری می‌شود

راه‌اندازی آژانس‌های تلفنی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ارومیه‌/ زباله‌های الکترونیکی جمع‌آوری می‌شود

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 01 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه


راه‌اندازی آژانس‌های تلفنی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ارومیه‌/ زباله‌های الکترونیکی جمع‌آوری می‌شود

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی ارومیه از راه‌اندازی آژانس‌های تلفنی مخصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه محمد ستارپور اظهار داشت: شایسته است ساکنان شهر ارومیه در موضوع طرح تفکیک زباله کمک کار شهرداری باشند و در صورتی که شهروندان در اجرای طرح تفکیک از مبدأ زباله‌ها مشارکت کنند، 30 درصد از هزینه‌های روزانه شهرداری کم می‌شود.

وی تصریح کرد: با مشارکت شهروندان در طرح عمومی تفکیک زباله رقمی قریب به 300 میلیون تومان از هزینه‌های شهرداری ارومیه کاهش می‌یابد.

ستارپور گفت: هم اینک طرح جمع‌آوری کاغذهای باطله و کتاب در مناطق پنج‌گانه ارومیه کلیدخورده و  این برنامه در پنج پارک ارومیه و پس از ماه مبارک رمضان نیز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اخیراً با پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه و با مصوبه این شورا به‌زودی آژانس‌های تلفنی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در مدیریت شهری ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: خودروهای این آژانس‌ها پس از تماس شهروندان درمحل مربوطه حاضر شده و اقدام به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی می‌کند.

به گفته وی، به زودی با مشارکت بخش خصوصی، زباله‌های الکترونیکی نیز در این شهر جمع‌آوری می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی ارومیه گفت: در زمینه مدیریت پسماند، در سال 95 طرح‌های متعددی اجرا می‌شود که از ان جمله خرید دستگاه‌های مدرن، نظافت و رفت و روب شهری روزانه است که به صورت مکانیزه انجام می‌شود که در نتیجه آن سرعت و دقت در تنظیف شهری افزایش یافته است

.

منبع : خبرگزاری تسنیم

 

تعداد نمایش ها (133)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان