:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
راه‌اندازی غرفه انجمن خوشنویسان ارومیه در جشنواره انگور

راه‌اندازی غرفه انجمن خوشنویسان ارومیه در جشنواره انگور

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 27 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد :

راه‌اندازی غرفه انجمن خوشنویسان ارومیه در جشنواره انگور

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه از راه‌اندازی غرفه ویژه انجمن خوشنویسان در جشنواره انگور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدرضا علیزاده امام‌زاده در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام گرفته در جشنواره انگور امسال راه‌اندازی غرفه انجمن خوشنویسان ارومیه است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت نگرفته و این موضوع تاکنون از طرف رسانه‌ها مغفول مانده است، ادامه داد: در جشنواره انگور غرفه انجمن خوشنویسان ارومیه راه‌اندازی شده است.

وی به افزوده شدن بار معنوی این جشنواره به واسطه برنامه‌هایی از این نوع اشاره و خاطرنشان کرد: هنرمندان خوشنویس ارومیه در این غرفه اختصاصی مستقر شده‌اند تا آیات نورانی کلام خدا درباره انگور و میوه‌های بهشتی را خطاطی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به حضور هنرمندان این رشته در جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: هر سال برای افزودن برنامه‌های ابتکاری تلاش می‌شود.

* برگزاری محافل انس با قرآن در دهکده چی‌چست

وی به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در محل دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه اشاره کرد و افزود: با مسؤولان روابط عمومی همین طور معاون فرهنگی شهرداری ارومیه در این زمینه صحبت شده است.

 

علیزاده امام‌زاده خاطرنشان کرد: در مدت زمان برگزاری جشنواره مورد اشاره هر روز نیم ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء با حضور وحید وکیلی قاری بین‌المللی و صاحب نام قرآن کریم که بومی استان نیز می‌باشد محافل انس با قرآن برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه حضور مسؤول واحد قرآن شهرداری ارومیه وحید وکیلی را در این جشنواره مغتنم شمرد و بیان داشت: از این رهگذر برای افزودن بار معنوی به جشنواره نیز تلاش می‌شود.

* استفاده از ایده‌های مردم برای رفع ایرادات احتمالی

این مقام مسئول به حضور اقشار مختلف مردم از استان همین طور کشور در این جشنواره اشاره کرد و افزود: برای برگزاری هر چه باشکوه این رویداد فرهنگی و اجتماعی از ایده‌ها و نظرهای مردم استقبال می‌شود.

علیزاده امام‌زاده با بیان اینکه در این سری از برنامه‌ها ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات همچنین انتقادات اقشار مختلف مردم برای هر چه بهتر شدن این جشنواره استقبال می‌شود، گفت: در این صورت تا اندازه زیادی کیفیت برنامه‌ها بالا خواهد رفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: در این جشنواره غرفه‌ای نیز برای نویسندگان آذربایجان غربی اختصاص یافته است تا مکتوبات و آثار خود پیرامون فرهنگ و اقوام به طور کلی آذربایجان را به معرض نمایش بگذارند.

تعداد نمایش ها (176)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان