:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
را بررسی راهکارهای تسریع روند آزاد سازی خیابان تعاون

را بررسی راهکارهای تسریع روند آزاد سازی خیابان تعاون

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 16 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

 

در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری مطرح گردید :

را بررسی راهکارهای تسریع روند آزاد سازی خیابان تعاون

 یکصد و چهلمین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی راهکارهای تسریع روند آزاد سازی خیابان تعاون (منشعب از خیابان شهیدان آهندوست) برابر نقشه طرح تفصیلی منطقه 5 شهرداری برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر میر علی محمدی و با حضور اعضاء کمیسیون ، قائم مقام شهرداری ، اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان و نمایندگان اعضای آن تعاونی  در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود به بررسی مسائل مطروحه پرداختند.

دکتر میر علی محمدی رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین سالگرد حماسه 16 آذر را که به نام روز دانشجو مزّین شده است را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت و ادامه داد : بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است بدون هیچ چشم داشتی در راستای اعتلای میهن اسلامی گام از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند می باشد .

رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی راهکارهای تسریع روند آزاد سازی خیابان تعاون (منشعب از خیابان شهیدان آهندوست) برابر نقشه طرح تفصیلی منطقه 5 شهرداری اعلام نمود.

دکتر میر علی محمدی با بیان اینکه تمامی ارگانهای دخیل با همکاری اهالی می توانند اقدامات موثری در جهت رفع موانع موجود در آزاد سازی این معبر بردارند خواستار اجرای فاز به فاز این پروژه جهت تسریع و اتمام به موقع جهت پاسخ به درخواست به حق اهالی این منطقه گردید .


مهندس عادل فتاحی نائب رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن خیر مقدم و تبریک روز دانشجو به تمامی دانشجویان و اساتید ایران اظهار داشت : محله دیزج سیاوش در کنار خیابان شهید بهشتی که قبلا بصورت روستا بوده و از پتانسیل و موقعیت خوبی برخوردار است و بایستی در آینده نزدیک از چهره روستایی خارج شود .

وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص آزاد سازی خیابان تعاون گفت : 16 متری منشعب از خیابان شورا امسال پیشرفت قابل توجهی در آزاد سازی داشته که با اتمام این معبر شاهد روانی ترافیک این بخش خواهیم بود .

مهندس فتاحی اظهار داشت : جهت تسریع در روند آزاد سازی خیابان تعاون برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مقرر گردید با خذف 10 متر فضای حاشیه ای عرض این معبر از 44 متری به 24  کاهش یابد و امیدواریم این موضوع ظرف یکماه آینده در کمیسیون ماده 5 نیز به تصویب برسد .

نائب رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح مشکلات چندین ساله اهالی این منطقه خواستار پوشش کانال موجود در مسیر تا پایان سالجاری ، اتمام پروژه تبدیل آرامستان موجود در منطقه دیزج سیاوش به فضای سبز در اسرع زمان و همچنین جابجایی و ساماندهی مناسب نهرآجو با رعایت کد و شیب استاندارد طبق جلسات و مکاتبات مکرر با سازمان آب منطقه ای جهت رفع مشکلات این قطعه از مسیر گشایی قبل از آبگیری زمینهای اطراف کشاورزی گردید .

در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : اقدامات انجام شده شهرداری در بافت فرسوده مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری با تمام توان و همکاری اداره کل میراث فرهنگی نسبت به حفظ و احیای محلات و ساختمانهای قدیمی اقدام نماید ، مشکلات اهالی منطقه استاد شهر یار با حضور مسئول شهرسازی منطقه 3 شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری تمهیدات لازم را جهت هدایت مناسب آبهای سطحی این منطقه انجام و از هر گونه اقدام خودسرانه شهروندان در انسداد و یا مسیر گشایی معابر فرعی در این منطقه ممانعت نماید .

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (163)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان