:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 02 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی:
ساختمان های تجاری قدیمی و خطرناک موجود ایمن سازی شوند/ فرو ریختن هیمنه طاغوت در دوم بهمن 1357/ بر کامیون های حمل نمک دریاچه ارومیه عوارض وضع شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحید افشار در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با یادآوری سی دی ماه سالروز حادثه پلاسکو اظهار کرد: حادثه پلاسکو یک تخریب پیشرونده و یک حادثه بسیار بد برای مدیریت شهری بود، هرچند تغییرات بسیاری در سازه این بنا بدون اطلاع مهندسان در کاربری  و معماری صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه باید از اینگونه حوادث در راستای عدم تکرار مجدد آن در نقطه ای دیگر از کشور و شهرمان درس عبرت گرفته و نظارت بر ساختمان های ناایمن را سرلوحه امور خود قرار دهیم، افزود: باید سالروز این حوادث را به هر نحوی یادآوری کنیم و در سطح شهر نیز ساختمان های تجاری قدیمی و خطرناکی که وجود دارند نیز باید ایمن سازی شده و تا رفع مشکلات پیگیر مسائل آن باشیم..

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به حماسه دوم بهمن گفت: در دوم بهمن 1357 هیمنه طاغوت با اقدامات مجاهد نستوه آذربایجان و انقلابیون ارومیه فرو ریخت و  مشعلی را که حضرت امام خمینی(ره) در دل تاریکی برافروخته بود را در ارومیه برافروخته تر کرد.

وحیدافشار با بیان اینکه حسنی یک شخص نیست بلکه مکتب است و نمود ایثار و حماسه و ولایتمداری و ولایت پذیری است، تصریح کرد: از شهرداری ارومیه بابت فضاسازی مناسب برای این ایام تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تصویب عوارض محلی بر عهده شورای شهر است، عنوان کرد: باید به صورت واضح و شفاف راهکاری بیندیشیم تا عوارض از کامیون های حمل نمک دریاچه ارومیه که ماهانه به صورت چندین هزار دستگاه از سطح شهر ارومیه عبور می کنند، اخذ شود چرا که عبور و مرور آنها علاوه بر تخریب آسفالت موجب آلودگی هوا و ترافیک و همچنین در صورت بروز حادثه و یا نقص فنی موجب انتشار نمک در محیط شهری و محیط زیست اطراف می شود.

🗓۱۴۰۱/۱۱/۰۱

تعداد نمایش ها (25)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان