:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 14 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مرتضی منافی گفت: ایجاد و نگهداری فضاهای فرهنگی، آموزشی و گسترش و نیز توسعه و نگهداری فضای سبز شهری از رسالت های مدیریت شهری است که بیش ازپیش باید توجه شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی که در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا سخن می گفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه خاطر نشان شد: لایروبی رودخانه شهرچایی ارومیه سالهاست که توسط شهرداری انجام می گیرد و از سازمان آب منطقه ای تشکر می کنم که امسال با در اختیار گذاردن دو دستگاه ماشین سنگین در لایروبی مشارکت و همکاری کردند.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و آغاز بارش های الهی ، شهرداری باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هرگونه حوادث و خطرات احتمالی در معابر شهری انجام دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: امروز شهرداری ارومیه با کمبود دستگاه ها و تجهیزات بروز جهت مقابله با فصل سرما روبرو است لذا باید در راستای تجهیز و نوسازی ماشین آلات عملیاتی و با تکنولوژی روز اقدامات اساسی انجام دهد.

وی گفت: گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل ۵۵ پیامبر اعظم (ص)طی تفاهم نامه ای همکاری خود را با مدیریت شهری در زمان بحران و فصل سرما اعلام نموده است که جا دارد از مسئولان آن تقدیر و تشکر نماییم اما در کنار آن ، مشارکت های مردمی می تواند کمک موثری در فصل سرما و پاکسازی و برف روبی معابر اصلی شهری و کوچه های فرعی داشته باشد.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش اذعان داشت: متاسفانه نمک پاشی معابر شهری در فصل سرما نه تنها موجب آلایندگی های محیط زیستی می شود بلکه به آب های زیرزمینی و نیز از بین رفتن درختان و آسفالت خیابان ها آسیب می رساند لذا تدابیر لازم را برای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای برف روبی باید انجام داد.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تجهیز و تهیه لباس زمستانه مناسب همانند سالهای گذشته برای کارگران و زحمتکشان شهرداری ارومیه که بطور شبانه روزی در معابر شهری و بصورت جهادی اقدام به پاکسازی و برف روبی در جهت ایجاد رفاه شهروندی انجام می دهند در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز با توجه به استفاده از نمک در پاکسازی خیابان ها در زمان بارندگی به فضای سبز آسیب می رسد که برای جلوگیری از این نوع مشکلات استفاده از راه حلهای جایگزین لازم و ضروری است.

وی خاطرنشان شد: نخاله های ساختمانی موجود در ورودیها و اطراف شهر و رها شده در معابر شهری در جهت جلوگیری از هرگونه حادثه و نیز شناسایی مناطق و ساختمان های خطرساز در فصل بارش از سوی شهرداری و معاونت خدمات شهری و مدیریت بحران شناسایی و انجام گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه اذعان داشت؛ عملیات سم پاشی و هرس شاخه های زاید درختان در سطح شهر در جهت جلوگیری از هرگونه حوادث ناگوار در فصل بارش از سوی معاونت خدمات شهری و سازمان مربوطه انجام شود.
 

تعداد نمایش ها (27)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان