:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 11 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه:
باید نگاه ویژه ای به مسئله عفاف و حجاب داشته باشیم/دوم بهمن ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین اقدامات فرهنگی در شهر ارومیه / نقش مهم مدارس و فضای مجازی در کاهش ترافیک شهر

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل اعظم انهر در جلسه هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر گفت: در فرهنگ سازی مدیریت ترافیک نباید به مجموعه پارک ترافیک بسنده کرد.

وی افزود: برای حل این معضل مهم شهر ، علاوه بر استفاده بهینه و اصولی از ظرفیت این پارک ، باید از تمامی ظرفیت های فرهنگی ، ورزشی و هنری شهر، نهایت استفاده شود و در کلیپ ها و اطلاع رسانی ها در تلویزیون های شهری و تابلوهای تبلیغاتی و محیطی سطح شهر و دیگر ظرفیتهای تبلیغی استفاده شود.

عضو هیئت رییسه و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: همچنین  مدارس ، فضای مجازی و معاونت خدمات شهری شهرداری نقش مهمی در کاهش ترافیک دارند.

اعظم انهر تصریح کرد: توجه صرف به حوزه سخت افزاری ترافیک و اصلاح هندسی و تعریض معابر و ایجاد تقاطع های غیر همسطح ، عمدتا نقش انتقال ترافیک را دارند و در کاهش حجم کل ترافیک شهر چندان تاثیری نخواهند داشت.

وی با بیان سخنانی در خصوص حجاب ادامه داد: مسئله حجاب و عفاف یکی ازضروریات دین مبین اسلام است  و لازم است با نگاهی نو در عملکرد و اطلاع رسانی ، زیبایی ها و اهمیت این امر مقدس را منعکس کنیم.

اعظم انهر تأکید کرد: معرفی بانوان موفق و الگوهای عفیف به دختران جوان و نیز تولید فیلمها و سریالهای مستند در این حوزه بسیار تاثیر گذار خواهد بود. 

وی عنوان کرد: باید نگاه  نو و علمی به ورزش و تفریح بانوان و تحکیم نظام خانواده  داشت و با فراهم ساختن  فضای همدردی  و تلاش برای حل مشکلات  و دغدغه های این قشر ، اعتماد آسیب دیده بازسازی شود.

اعظم انهر اظهار کرد: : دوم بهمن ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین اقدامات فرهنگی در شهر ارومیه بوده که ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته ، می توانستیم از مراسمات این چنینی نهایت بهره برداری را کنیم.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر حمایت همه جانبه از تیم والیبال ،  از سایر رشته های ورزشی و ورزشهای همگانی نیز  حمایت می کند و امیدواریم جوانان پر استعداد ارومیه درهمه عرصه های علمی و ورزشی بیش از پیش موفق باشند.

🗓۱۴۰۱/۱۱/۱۰

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان