:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری:

رییس کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 27 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری: 
 تدوین بودجه در شهرداری باید دارای استراتژی باشد/ ضرورت اجتناب از تصویب بودجه بادکنکی 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، یعقوب حسینی در جلسه بررسی بودجه 1402 گفت: جهت پرهیز از پراکنده‌کاری، باید رویکرد تدوین بودجه را بر موضوع یا موضوعاتی خاص متمرکز کنیم.  

وی با بیان اینکه با واقع بینی در تصویب بودجه می‌توان برای نمونه توجه را بر روی مناطق محروم و کم برخوردار و پروژه های عمرانی خرد ولی پرشمار معطوف کرد، افزود: تدوین بودجه باید دارای استراتژی باشد. 

رییس کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد:  بعد از تعیین استراتژی می‌توان برای بودجه‌ی سال یک شعار مناسب انتخاب کرد. 

حسینی با انتقاد از بودجه نویسی 1402 ادامه داد: چرا بودجه ای را تصویب کنیم که ممکن است مثل سالهای گذشته، درصد تحقق به ۶۰ درصد هم نرسد و به اصطلاح بادکنکی است. 

وی با بیان اینکه: مقوله تغییر نیاز به شجاعت در تصمیم گیری دارد، خاطرنشان کرد پیشنهاد بنده این است که با توجه به ضرورت مباحث ترافیک و مناطق کم‌برخوردار بودجه ی سال ۱۴۰۲ را در این زمینه‌ها متمرکز کنیم و تمامی پروژه های عمرانی ، مطالعاتی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... را به این سمت سوق دهیم.

🗓۱۴۰۱/۱۱/۲۵

تعداد نمایش ها (17)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان