:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 24 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست زلفعلی ابراهیمی و با حضور اعضای کمیسیون آقایان دکتر مرتضی پیری و دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده و مهندس سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری ارومیه با موضوع رسیدگی به آزادسازی املاک پروژه آذربایجان و نیز مشکلات منطقه الواج در تاریخ 23/7/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه زلفعلی ابراهیمی رئیس کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبریک انتصاب مهندس شهریاری بعنوان استاندار جدید آذربایجان غربی و تقدیر از زحمات و تلاش های مهندس سعادت استاندار سابق آذربایجان غربی و تبریک روز ملی عصای سفید گفت:کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای ارائه خدمات بهینه و رفع مشکلات شهروندان با تمام توان تلاش خواهد نمود .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست شهروندان منطقه الواج گفت:با توجه به اینکه شهروندان منطقه الواج از شورای اسلامی شهر ارومیه برای واگذاری زمین برای احداث ورزشگاه به کمیسیون بودجه و امور حقوقی در خواست نموده بودند ،این کمیسیون نیز با بررسی شرایط موجود ،درخواست آنان را برای تصمیمات نهایی به صحن شورا ارجاع داد.
زلفعلی ابراهیمی همچنین با اشاره به مشکلات موجود در پروژه آذربایجان گفت:پروژه عمرانی آذربایجان یکی از مهمترین و اساسی ترین پروژه های فاخر شهرداری ارومیه است که متاسفانه به دلیل مسائل اقتصادی در زمان تعیین شده به بهره برداری نرسیده است که امید می رود با برطرف نمودن مشکلات موجود علی الخصوص املاک در طرح آن بتوانیم این پروژه را نیز به بهره برداری کامل برسانیم.
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:مدیریت شهری تمام تلاش خود را جهت به بهره برداری رساندن پروژه های نیمه تمام علی الخصوص پروژه عمرانی آذربایجان انجام می دهد و با اتمام این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و روان سازی معابر شهری خواهیم بود.
در پایان مصوبات پیشنهادی کمسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (164)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان