:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهردار ارومیه در واکنش به اتفاقات والیبال ارومیه:

شهردار ارومیه در واکنش به اتفاقات والیبال ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 09 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه در واکنش به اتفاقات والیبال ارومیه:

در صورت تحمیل باخت فنی، طرح خروج از تیم داری را تقدیم شورا می کنم

📌 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در گفتگو با واحد خبر شهرداری در واکنش به اتفاقات والیبال ارومیه گفت:  در صورت تصمیم فدراسیون به باخت فنی تیم شهرداری، شنبه هفته آینده طرح خروج شهرداری ارومیه از تیم داری رو تقدیم شورا میکنم.

🔹 وی با انتقاد از عملکرد فدراسیون گفت: نه آقای فروزان به تفاهم نامه مابین عمل کرد ونه فدراسیون.

 🔹شهردار ارومیه تصریح کرد: ما توافق کرده بودیم، پول هیئت و فدارسیون را در قالب تهاتر پرداخت کنیم، الان طلب ضمانتنامه می کنند که در تفاهم نیست، آن هم برای بخشی از مبلغ که قطعی نشده است.

🔹 حضرت پور ادامه داد: برخلاف آنچه مردم از آن تصور دارند، والیبال ارومیه تحت نفوذ و یارکشی جریانات غیرورزشی قرار گرفته و هرکسی می خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند.

🔹 شهردار ارومیه با اشاره به موضوع ضمانت نامه های بانکی که اخیراً از طرف رسانه های طرفدار تضعیف تیم شهرداری مطرح می شود، گفت: این موضوع مسئله ای بین باشگاه شهرداری ارومیه و فدراسیون  والیبال است و به غیر از این دو هیچکسی به ویژه آنانکه مدعی طرفداری از والیبال ارومیه هستند، حق دخالت را نباید به خود دهند.

🔹 وی افزود: در نهایت تأسف می بینیم که هیئت والیبال آذربایجان غربی بر مواضع خود پافشاری میکند و این موضوع را نمی پذیرد.

🔹 شهردار ارومیه یادآور شد: همه والیبال دوستان حتما به یاد می آورند که شهرداری ارومیه تیم را با چه وضعیتی تحویل گرفته و به چه مرحله ای از حرفه ای گری در تراز باشگاه های مطرح آسیا رسانده است؛ اما برخی نمی توانند این موضوع را تحمل کنند و خواستار ایجاد بحران برای تیم و نهایتا انحلال آن هستند تا در همه جا ندای پیروزی به بهای شکست والیبال ارومیه را سردهند.

تعداد نمایش ها (279)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان