:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ضرورت تلاش برای معرفی توانمندی‌های ارومیه در چهارمین جشنواره انگور

ضرورت تلاش برای معرفی توانمندی‌های ارومیه در چهارمین جشنواره انگور

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 27 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پرویز جلیلی رئیس شورای شهر ارومیه تاکید کرد :

ضرورت تلاش برای معرفی توانمندی‌های ارومیه در چهارمین جشنواره انگور

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید تلاش مضاعفی برای معرفی توانمندی‌های ارومیه در چهارمین جشنواره انگور انجام شود.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز جلیلی در حاشیه چهارمین جشنواره انگور که در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه در حال برگزاری است، اظهار داشت: انگور یکی از میوه‌های با ارزش در ارومیه است و سهم قابل توجهی در اقتصاد مردم ارومیه دارد.

 

وی با بیان اینکه ارومیه به عنوان مهد پرورش انگور شناخته شده است، تصریح کرد: آذربایجان غربی رتبه دوم و در برخی سالها نیز رتبه سوم از نظر میزان تولید انگور کشور را به خود اختصاص داده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین جشنواره انگور، خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره انگور با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهر ارومیه در زمینه‌های مختلف به ویژه باغداری و گردشگری برگزار می‌شود.

 

جلیلی اعلام کرد: ارومیه یکی از قطب‌های صنایع تبدیلی در کشور است و چهارمین جشنواره انگور نیز این ظرفیتها را برای سرمایه‌گذاران و مهمانان این جشنواره معرفی خواهد کرد.

 

این مسؤول با بیان اینکه هویت ملی، فرهنگی و مذهبی ارومیه طی سال‌های متمادی در این جشنواره بیش از پیش معرفی خواهد شد، اذعان داشت: باید از تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی تقدیر کرد.

 

وی با بیان اینکه هر سال جشنواره انگور برگزار و سال به سال بر رونق و کیفیت این جشنواره افزوده می‌شود، اظهار داشت: برگزاری چهارمین جشنواره انگور فرستی است تا شاهد حفظ و شناسایی آداب و رسوم و سنن کهن ارومیه باشیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه معرفی محصولات کشاورزی، فرهنگی، هنری و بومی می‌توانیم بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کنیم، اضافه کرد: با وجود باغات و محصولات کشاورزی متعدد،باید بیش از پیش صنایع تبدیلی را در استان رونق بخشیم.

 

این مسؤول با بیان اینکه چهارمین جشنواره انگور رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهر را فراهم می‌کند، اظهار داشت: امید می‌رود در سالهای آینده نیز شاهد برگزاری چنین جشنواره‌هایی باشیم.

تعداد نمایش ها (133)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان