:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 29 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
ارومیه در اکثریت سرانه ها در وضعیت مطلوبی قرار ندارد / ظرفیت و پتانسیل‌های شورای شهرستان نادیده گرفته شده است 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر در نشست ماهانه شورای اسلامی شهرستان ارومیه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون عمرانی فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: در راستای احصا مشکلات روستاها، بخش ها و شهرهای تابعه شهرستان و انتقال آنها به دستگاههای اجرایی و الویت بندی عملیات‌های اجرایی، شورای شهرستان نقش بسیار مهمی می تواند ایفا کند.

وی افزود: شورای شهرستان از جهت اینکه ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با مردم دارد دارای ظرفیت و پتانسیل ارزنده ای است که  تا کنون مغفول مانده و نادیده گرفته شده است.

توکلی مهر تأکید کرد: با توجه به اینکه شورای شهرستان با عضویت نمایندگانی از همه بخش های ارومیه تشکیل شده ، دستگاههای اجرایی می توانند از این پتانسیل برای پیشبرد اهداف سازمانی خود و هماهنگی هرچه بیشتر با مردم و رفع دغدغه ها و نیازهای  مردم استفاده کنند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رییس شورای اسلامی شهرستان گفت: بخش ها و شهرهای تابعه علاوه بر شهر ارومیه دارای جمعیت زیادی است که نیاز مند مداخله فرهنگی  با هدف  استعدادیابی در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای  توسعه همه جانبه روستاها و بخش های شهرستان ارومیه می باشد .

وی ادامه داد: پروژه های  از لحاظ زیرساختی داریم و برخی به مردم خدمات خوبی ارائه می دهند اما چاره اندیشی و جذب اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام از نیازهای مبرم می باشد. 

توکلی مهر با بیان اینکه جوانان مستعدی از بخش های  محروم ارومیه در سطح ملی و بین المللی در حوزه کانون های قرآنی، هنری، ورزشی خوش درخشیده اند و مقام های خوبی را  تاکنون کسب کرده اند،  برنامه ریزی و انجام حمایت های درخور را سبب جهش رشد مورد انتظار در ادامه روند دانستند. 

وی گفت: انتظار شورای شهرستان این است که مسابقات ورزش های بومی محلی در قالب شهرستانی بین بخش های مختلف و زیر نظر فدراسیون های مربوطه برگزار و در این مسابقات به استعدادیابی جوانان و نوجوانان اقدام شود.
.
وی فعال کردن سازمانهای مردم نهاد، هیئت های ورزشی را در بخش های تابعه ارومیه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بهره گیری از توان مردم  در حوزه فرهنگی و ورزشی، ایجاد فرصت‌های مناسب برای اوقات فراغت جوانان، استعداد یابی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 

توکلی مهر با اشاره به معضل بیکاری ادامه داد: بیکاری در بخش های شهرستان ارومیه وجود دارد  که با ترسیم مسیر درست و برون سپاری امورات می توان به بهبود شرایط امیدوار  بود. 

وی اظهار کرد: مردم شهرستان  آداب و رسوم متفاوتی دارند و می توانیم با فعالیت های فرهنگی و حمایت از فرهنگ بومی از جمله برگزاری جشنواره های اقوام و جشنواره های متناسب با تولیدات غالب بخش ها  زمیه را برای ایجاد تبادل فرهنگی در راستای تقویت و انسجام فرهنگ ملی مهیا کنیم.

توکلی مهر با اشاره به کمبودهای موجود گفت به عنوان نمایندگان مردم باید مطالبه کنیم چون  در تمامی سرانه ها، ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۹

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان