:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 13 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر ارومیه, توماج وحیدافشار  در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: توجه به مبانی توسعه پایدار در شهرداری ارومیه باید افزایش یابد، یکی از محورهای توسعه پایدار حذف دوباره کاری‌ها و کاهش هزینه‌های تکراری میباشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی گفت: توجه به ظرفیت عظیم منابع انسانی، نخبگان درون و برون سازمانی و شکوفایی این پتانسیل در تهیه برنامه های بودجه لحاظ گردد و استفاده از نخبه‌ها و خبره ها در سیستم شهرداری و تقویت آنها مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته و به این مهم نگاه ویژه‌ای در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شود.

وحیدافشار تصریح کرد: مشکل ترافیک‌ و ترابری درون شهری، تجهیز ناوگان و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که مدیریت شهری را درگیر خود کرده، از این رو لازم است در بودجه سال ۱۴۰۳ این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: فضاسازی، رنگ‌آمیزی، توجه به منظر شهری و زیباسازی و نورپردازی یکی دیگر از مقوله‌های کم هزینه اما موثرند که باید مدیریت شهری سرلوحه عمل خود قرار دهد.

توماج وحید‌افشار گفت:در ترسیم خطوط ترافیکی، علامت گذاری ها، اصلاح هندسی معابر شهری و سایر جزییات ترافیکی نیاز شدید بر عملیاتی کردن بودجه ۱۴۰۳ داریم.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: نوشتن و تدوین بودجه ۲۰ درصد راه است و باقی توان عملیاتی کردن آن است.

وحیدافشار اظهار کرد: یکی از مسایل مهمی که باید در بودجه سال ۱۴۰۳ مورد توجه قرار گیرد و می‌توان به‌ عنوان برنامه شهردار برای اجرای سیاست‌های شورا تلقی کرد، ورود و توجه به مباحث سرمایه‌گذاری و مولدسازی سرمایه‌های شهرداری است.

وی گفت: امروز شهرداری ارومیه از لحاظ دارایی های بالقوه اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار دارد و امید می‌رود با تبدیل کردن به احسن و حداکثر ارزشمند سازی و مولد‌سازی در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری مورد استفاده واقع شوند.

وحیدافشار افزود: هرچه داریم از مطالعات است و هرچقدر بتوانیم به مطالعات بپردازیم و وزن دهیم و از آنها استفاده کنیم باز هم کم است، از این رو باید به نحو شایسته از مطالعات مدیریت شهری استفاده کنیم چون مطالعات برای شهر هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری بزرگ است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پیگیری کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا ، تمامی معوقات و مزایای قانونی پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری ارومیه تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.

تعداد نمایش ها (30)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان