:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:
 اثرگذاری در اصلاح برنامه هفتم از اهداف مجمع مشورتی روسای شورای شهر و شهرداران مراکز استان های شمالغرب/ هزینه میلیاردی برای برگزاری مجمع کذب است

توحید علی‌نژاد دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به برگزاری  نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور اظهار داشت: دومین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور با حضور روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران ارومیه، تبریز، اردبیل و زنجان به میزبانی شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل مجمع مشورتی به پیشنهاد بنده و استقبال شهرداران و رییس شورای  شمالغرب قرار گرفت، گفت: اولین مجمع مشورتی در شهر تبریز استارت خورد و طی آن جلسه مصوب شد به صورت دوره‌ای در شهرهای دیگر برگزار شود در این راستا یکی از محوری‌ترین اهداف تشکیل این موضوع بحث استفاده ظرفیت‌ها و توان هم افزایی بوده است .

علی‌نژاد ادامه داد: در مجموع تعداد هشت نفر از استان‌های تبریز، زنجان، اردبیل به جهت  بررسی پیش‌نویس اساسنامه مجمع، بررسی و تعیین مناطق معین استان‌های ۴گانه در مواقع بحران، بررسی استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در موضوع خرید ماشین‌آلات و بررسی و پیگیری مصوبات اولین نشست این مجمع از محورها و  در جلسه حضور و دومین نشست مجمع روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور برگزار شد.

وی عنوان کرد: اولین خروجی این جلسات در برنامه هفتم توسعه اتفاق می‌افتد که چناچه دولت در برنامه هفتم توسعه، برنامه‌ها را تدوین و برای تصویب به مجلس ارجاع داده می‌شود که طی آن ایرادات بودجه‌ای و اصلاحات ساختارها در شمالغرب به مجلس ارسال می‌شود، که با این اقدامات به طور قطع اتفاقات بهتری در شمالغرب کشور رخ خواهد داد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص اهداف این مجمع عنوان کرد: اثرگذاری در اصلاح برنامه هفتم توسعه از اهداف اساسی این اجلاس در توسعه مدیریت شهری بوده و تا عید این جلسات به طور فشرده انجام  و قبل از تدوین نهایی شاهد خروجی مناسبی در این زمینه در مناطق شمالغرب کشور خواهیم بود.

علی‌نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه هدف از مجمع هم افزایی بین شهرداران و رییس شوراهای شمالغرب بوده است و رسیدگی به خشک شدن دریاچه ارومیه در اولویت امر قرار داشته که خشک شدن دریاچه چهار استان را مورد تهدید قرار می‌دهد و استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد موجود در منطقه شمالغرب برای تامین ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و عمرانی شهرداری‌های منطقه مورد بحث قرار گرفت .

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: خروجی این جلسات اتفاق مبارکی برای توسعه مدیریت شهری مناطق شمالغرب به وجود خواهد آورد .

علینژاد همچنین گفت: میزان هزینه کرد برای برگزاری این اجلاس در حدود ۵۰ میلیون تومان بوده و هزینه کرد میلیاردی برای این اجلاس کذب می‌باشد و رییس شورای تبریز به علت برگزاری جلسه فوق‌العاده و رییس شورای اسلامی زنجان به علت بارندگی بعد از اتمام جلسه  مجمع، قبل از ظهر محل را  ترک کردند .

نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، محمود صفری شهردار اردبیل و علیرضا فیروز‌فر شهردار زنجان اعضای مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور هستند.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۸

تعداد نمایش ها (12)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان