:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رییسه شورای شهر ارومیه: میادین دواب سنتی ارومیه به صنعتی تبدیل شود

عضو هیئت رییسه شورای شهر ارومیه: میادین دواب سنتی ارومیه به صنعتی تبدیل شود

نویسنده: پشتیبانی/دوشنبه, 11 اسفند,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای شهر ارومیه گفت: باید میادین دواب سنتی ارومیه به صنعتی تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، لطفه مبین در جلسه علنی اعضای شورای شهر ارومیه اظهار داشت: باید میادین دواب سنتی شهر ارومیه به صنعتی تبدیل شود و در این باره حمایت از سرمایه‌گذاران لازم و ضروری است.

عضو شورای شهر ارومیه افزود: مسئله مهم در این زمینه این است که باید دام و گوشت سالم به دست مردم برسد و در این رابطه باید اداره دامپزشکی و خانه بهداشت در این باره تلاش و نظارت جدی داشته باشند.

مبین بیان کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون میادین دواب سنتی مورد تایید اداره دامپزشکی و خانه بهداشت نیست باید شرایط تایید توسط این ادارات اخذ شده و مشکلات مربوط به آنها برطرف شود و مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

عضو شورای شهر ارومیه گفت: با توجه به اینکه مجوز میادین دواب سنتی و صنعتی توسط استانداری و فرمانداری اخذ می‌شود باید مردم این شهر از یک میدان دواب صنعتی نیز برخوردار شوند.

منبع:تسنیم

تعداد نمایش ها (509)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان