:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
فرزندان ما سرمایه آینده ما هستند

فرزندان ما سرمایه آینده ما هستند

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 31 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه


فرزندان ما سرمایه آینده ما هستند 


اختتامیه نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام خلیل پورعضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پارک ائللر باغی ارومیه

.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه  ،خلیل پور عضو شورای  اسلامی شهر ارومیه  در اختتامیه این مراسم گفت:تمام ایل و تبار زینب کبری به خاک و خون کشیده شد ولی ذره ای از اعتقادات و ارزش های دینی خود عقب نشینی نکرد و حضرت زینب عباسش را در را دین از دست داد ولی حاضر نشد یک نخ از جادرش را بدهد.

وی در ادامه اظهار داشت:در دنیای مدرن امروز مبادا غیرت از میان مردان و حیا از میان زنان ما برود .پیشرفت در صنعت و متمدن شدن دلیل نمیشود که سنت و ارزش های دینی خود را فراموش کنیم.فرزندان ما سرمایه آینده ما هستند ما باید برای آینده فرزندان خود تلاش کنیم تا جامعه ای به دور از فساد برایشان فراهم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خلیل پور  با اشاره به  تلاش و جانفشانی های مدافعان حرم و شهدا که  امروز امنیت را مدیون این عزیزان هستیم  افزود:در حال حاضر ما در منطقه ای واقع هستیم که دور تا دور آن را آتش و جنگ فرا گرفته و این پیامی باشد برای آنان که میگفتن ایران در سوریه و عراق چه میکند اگر مدافعان حرم جانفشانی نمیکردند الان ما باید اینجا در مقابل داعش جنگ میکردیم.

گفتی است:این نمایشگاه که حدود ۱۰ روز با مضمون حجاب و مدافعان حریم حضرت زینب(س) در پارک ائللر باغی ارومیه فعالیت داشت توانست اثرات مثبت و قابل قبولی بر روی کودکان و نوجوانان ارائه دهد از گردانندگان آن عمدتا نوجونان بودند میتوان به دست آوردهای همچون معرفی حجاب و غرفه های نقاشی در این موضوع اشاره کرد و فقط بالای ۱۰۰۰ نقاشی در این غرفه از بازدید کنندگان در مورد حجاب بدست آمد.

تعداد نمایش ها (194)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان