:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مدرسه فوتبال شهرداری ارومیه افتتاح شد

مدرسه فوتبال شهرداری ارومیه افتتاح شد

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 26 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدرسه فوتبال شهرداری ارومیه افتتاح شد

مراسم افتتاح مدرسه فوتبال شهرداری ارومیه با حضور مجید جلالی از مربیان برجسته و  پیسکسوت فوتبال کشور  ، رسول اصغرزاده رییس شوراهای اسلامی استان آذربایجان غربی ، دکتر علیزاده رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی و شهرنادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این مراسم که صبح امروز در سالن 2000 نفری مخابرات ارومیه برگزار شد رییس سازمان تیمهای پایه،یحیی بهاری با تشکر از اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار داشت:  پیشرفت های مدرسه فوتبال چشمگیر است و این مدرسه توانسته شاگردان بسیار خوب و مستعدی را به فوتبال استان و حتی کشور معرفی کند.

وی ادامه داد: پویا بابازاده یکی از شاگردان این مدرسه بود که اینک به تیم ملی نونهالان دعوت شده و ماحصل سه سال تلاش این مدرسه فوتبال بود که به ثمر نشسته است البته در آینده با پشتیبانی باشگاه و آکادمی فرهنگستان فوتبال مستعدان زیادی از این استان به فوتبال کشور معرفی خواهند شد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، رسول اصغرزاده رییس شوراهای اسلامی استان و دکتر علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از دیگر میهمانان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم با اهدا تندیس یادبود از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از تک تک نفراتی که برای فوتبال این استان زحمت کشیده و افتخار آفرینی کرده اند تقدیر شد.


تعداد نمایش ها (252)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان